Separera namn med ett kommatecken.
Don't know men kan vara klokt att vänta tills första batchen lämnat fabriken så att säga.
Har varit en del rapporter om ett irriterande bakgrundsljud på pixel buds 2.. vissa har det i båda lurarna och vissa bara i den ena.. tänkte att...
Försökte faktiskt beställa ett par via B&H men gick inte, kan ha med antingen att google blockar dem eller att det är batterier eller liknande..
Fick även jag svaret att det varit en bug och att det bara var att skicka tillbaka om det inte passar.
Yeahh ;) Kronan stärks efter Riksbankens besked – dollarn under tian
Det sjuka är att jag fick rätt många kommentarer att jag hördes dåligt i mina Airpods Pro, fick aldrig några klagomål på mina gamla Airpods.. Har...
Såg det också tyvärr. Avvaktar lite och ser så att de inte har några fabrikationsfel så får jag se var det är enklast att beställa ifrån. Men...
https://www.bhphotovideo.com/ skickar till Sverige. 200-dollar för ett par plus moms och avgifter... Men om det strular så är man ju rökt I guess,...
Finns bara i US än så länge
Engadget is now a part of Verizon Media
Ja, UK eller DE behövs ju helt klart för att kunna importera ett par smidigt.
Har bara fått som svar att "Elgigantens mobilavdelning jobbar mitt ärende eftersom min beställning och det som står hos Telenor inte stämmer...
Absolut, nu är det helt andra siffror. Fun fact när jag var inne och pratade med en säljare i Elgiganten-butiken där jag bor så tog han upp...
Inte för att vara den men du betalar 170kr för mobilen i 24 månader oavsett. Dock betalar du 199kr/ för abonnemanget i 24 mån i stället för 269kr...
Min ligger kvar
Japp, mina har varit på service för just det. Fick den ena luren utbytt men var precis när jag fick dem sedan har de fungerat bra. Min frus har...
Om jag ska vara lite mer ingående så jaybird x3 eller Tarah Pro hade jag problem med att när jag körde ett riktigt tungt pass och svettades mycket...
+1 på powerbeats pro, utan tvekan bästa träningslurarna jag testat. Och har plöjt genom jaybird x3, Thara PRO, vista, Jabra Elite Active, airpods...
Lutar åt samma. Får se vad kundtjänst återkommer med på måndag
Kan dock rekommendera en med pulsband, hade en Garmin 5s Pro tidigare och utan tvekan bästa tröningsklockan jag ägt dock slet även den med just...
Njaaa, kolla med Telenor vad det står hos dem skulle jag säga.. för du har fått rabatt på abonnemanget under bindningstid inte telefonen. Ringde...
Sista inlägget i ämnet från mig på ett tag nu :) får vänta och se, återkommer om det händer något. Låter den ligga kvar på posten iaf. Men fick...
Please do @admin
Aha, nice! bra där! Då är det bara att 1: kolla i butiken om detta går att lösa på ett bra sätt 2: Få bekräftat att allt kommer nollställas om jag...
Säker på det? Står såhär i bilagan som jag fick med min beställning "Retur av produkt Gör ditt återköp i butik. Ta med dig produkt och kvitto för...
Håller med, för någon här att hävda att de inte köpt mobilen för att utnyttja ett ganska uppenbart fel är bara trams. Someone did a boo boo och vi...
Precis, hade förstått om det stod i mitt slutgiltiga kvitto att det faktiskt var 170kr för mobilen inte 100kr men Elgiganten har inte ändrat...
Nytecknat eller förlängning? Tänker att Telenor inte har någon mail till mig så måste antingen gå via snigelpost eller ligga i paketet?
Inte heller fått det
Se min post över den här. Det är detta kvitto jag menar
Men här t.ex så är ju avgiften 150kr? Antar att det borde vara 80kr för er?
Deras kvitto som skickas ut när de skickat mobilen.
På min bekräftelse från Elgiganten som kom med mail nu när mobilen är framme att hämta ut står det också 100kr för mobilen, samma för er?
Well så är ju med all teknik ¯\_(ツ)_/¯
Är inte 3600kr ett sjukt bra pris ändå? kostar den inte typ 8k?
Precis, visa beställningen från elgiganten där det står 100kr för mobilen och sedan påvisa att det står 170kr hos telenor dvs något är fel "please...
Men det är fortfarande ingen som fått sin mobil och kontaktat Elgiganten och frågat vad som gäller? Jag har ju inte fått min ännu så lite svårt...
Nej ringde telenor och frågade vad som stod på mitt abb. 170kr för mobil och sedan 269kr för abb med en rabatt på 70kr dvs 199kr/mån för abb fick...
Uppenbarligen kan en person där göra det iaf :)
iPhone SE 128gig höjde de från 100kr till 170kr