Separera namn med ett kommatecken.
Och Telia bygger för fullt, se utbyggnadskartan.
Men 3 är sist ut bland operatörerna att bygga 4G i Ume. Undrar ja när 3 förstår att folk vill ha lika stor täckning som Telia &...
Inte går det fort inte...
Pinsamt att dem inte gjort det ännu...
Lite synd nu när telefonkioskerna försvann, då försvann även några homerun's.
Ibland kan det även vara så att Telia wifi1x inte är aktiverat fast det syns under tillgängliga nätverk. Tanken är väl att Homerun ska försvinna...
Jag vet inte om din mobil har stöd för det, men gå in på en Teliabutik å testa, de flesta Teliabutiker har wifi, då kan du även få hjälp. Om du...
Vad har du för mobil samt abonnemang ? Telia WiFi1x eller homerun1x är det ditt Teliasimkort som sköter inloggningen på om din mobil har stöd för...
Jo, en färja är ju dessutom liite högre än en segelbåt, så lättare för mig att få kontakt ute på havet än att sitta i en segelbåt. Även om jag...
Tele2 i nya Värtahamnen, Stockholm. Utomhus deck 10, M/S Galaxy. Skärmbilden tagen inomhus. [IMG]
Tre i nya Värtahamnen, Stockholm. Utomhus deck 10, M/S Galaxy. Skärmbild tagen inomhus. [IMG]
Telia i nya Värtahamnen, Stockholm. Utomhus deck 10, M/S Galaxy. Skärmbilden tagen inomhus. [IMG]
Inne i en färja på Ålands hav. Helt okej hastighet för att vara inne i fartyget. (Fönsterhytt). [IMG]
Iaf när det gäller 3's nät...
I ett snöigt Mariehamn ombord på M/S Galaxy (Silja Line). [IMG]
Samma som inlägg #1077. [IMG]
Ombord på M/S Galaxy i Furusundsleden, Furusund i Stockholms skärgård. Utomhus. [IMG]
Delvis, 3 påstår att din router ska sluta fungera när de gör något med nätet... Om du gillar ditt abonnemang så äre väl bara å köpa ny hårdvara...
Du kan ju alltid behålla abonnemanget och köpa ny hårdvara kontant.
Har Telia aktiverat LTE Advanced nu eller är det bara test på ett fåtal basstationer ? Är just nu på Stockholm Central å telefonen visar 4G+. Har...
Fula fiskar finns det gott om...
Gävle central utomhus. Galaxy S5 Neo. [IMG]
Gävle central utomhus. Galaxy S5. [IMG]
Bra fart trots fullsatt stadsbuss hemma i Gävle. [IMG] [IMG]
Arbetsförnedringen i Gävle, inomhus. [IMG] Finns även gratis WiFi här för oss med Telia :-) [IMG]
Blev några laddare från Rusta idag. [IMG] http://www.rusta.com/se/multiladdare-p92951098.aspx...
Ja det kan det vara, 12 mån går ju rätt fort iaf.
Ang Speedtest, hur vet man vilken server som är bäst ? Ska man låta appen bestämma själv ?
Fick bli en till Galaxy S5 Neo, bytte in min 3-låsta Galaxy S5:a då jag bytt operatör. 600 kr för en ny mobil från Tele2! [IMG]
Okej, jag har VDSL 30/12 från Telia idag och får 30/4, funderar på att gå tillbaka till mobilt bredband istället. Där jag bor brukar jag få ca 100...
Mkt bättre alternativ. Dessutom billigare än Tele2's 100 GB abonnemang. Vilken hastighet får du i upplänk ?
Mot samma server eller mätte du 3 mot 3's egna server hos Speedtest ?
Telia inne på max Gränbystaden, Uppsala. [IMG]
Åbo / Ålands skärgård ute på deck, fri sikt till masten. [IMG] [IMG]
Soneras nät i Åbo hamn ombord på jobbet. [IMG]
Sonera verkar ha 4G+ aktiverat i Mariehamn, Åland. [IMG] [IMG]
Någonstans i Ålands / Åbo skärgård inne i en Finlandsfärja. [IMG]
Och det kunde ju jag veta ? Verkar ju finnas lite fördelar med att jobba på Telia... Men ska bli spännande sen å se Telia 4G+ vs 3's 4G+. 3's...
Jämför gärna med 3 :-)
På samma plats som inlägget ovan (1046) fast med Telia. [IMG] Ungefär här var vi när jag testade hastigheten: https://goo.gl/maps/fRpHfTLN9i62...