Separera namn med ett kommatecken.
Tack för heads up Bara serier, inte film. (tror jag)
Jag har det för månadens ljudbok på Bokon. En ljudbok gratis var månad som man har en månad på sig att läsa. Kul idé tycker jag. Senast läste jag...
Yes, dessa har jag, SR och SVT är något synkade dock. BBC och NBC har jag också bland "standard-flikarna" Edit: ...och en del från Norge, Danmark...
Ja, det är en halv månadslön om året på bara jox. :O Skall avsluta allt utom YT Premium och Apple-grejerna. Tror jag klarar mig på det.
Ge gärna tips om det finns bra/bättre alternativ. Det skulle jag uppskatta.
Oj, dags att revidera lite online-prenumerationer. Sammanställde allt och det blir en slant. Netflix - 159 kr HBO - 109 kr Disney+ - 69 kr...
Ja
Ja, det ser ut att stämma. Men varför musik-appen tro? Någon musik har jag inte köpt eller laddat ned.
Jag skall testa. Musik-appen är nog fel i så fall, då det är en prenumeration på en film-tjänst (som jag sagt upp) skall kolla imorgon. Äh,...
Japp, så här ser det ut i mailen jag får från Apple [IMG] Länken till "Review your subscription" går till nedan länk: Connecting to the iTunes...
Ja, minst sagt. Sedan att kvitton kommer lite nu och då från Apple är också förvirrande. I Google/Android-världen som kom kvittot i samma minut...
Jag förstår. iTunes är inte nedlagt, utan nedlagt bara för Apple devices. Det är en viss skillnad. Jag undrar varför de hänvisar till iTunes på...
Ja, jag förstod, men varför hänvisning till iTunes i deras kvitto? Jag managerar väl subscriptions bäst på en Apple device? Det reagerade jag på....
Men mitt kvitto på Apple TV stod där att "Please visit iTunes to manage your subscription" med en länk till... iTunes? Då kom jag till MS Store...
Haha, nej, inte då förstås. Hade ett utomhus-jobb 1989 som "maskinövervakare" typ första jobbet efter gymnasiet. Bara tillfälligt, från 30/8 till...
Kalla, soliga vinterdagar står (nästan) i paritet med varma soliga sommardagar tycker jag. Kan bli fin solnedgång i eftermiddag.
Ja, och fint väder över Tantolunden. Håller det i sig tar jag en tur med kameran.
Jag upptäckte ett program som heter iTunes jag laddade ned och loggade in på min Windows-dator. Är det samma som Apple Store/Apple Music? Har inte...
Jag har något Google One, vet inte vad som är vad riktigt. Totalt för alla Google-tjänster betalar jag runt 500:- i månaden, ser jag nu när jag...
Jag har nog inte mer eller mindre pengar än någon annan. Men som några skrivit här i tråden är nog en 500-ing i överkant. Kollade mitt kvitto och...
Förtydligande, det var inte kritik mot dig som fotograf. Just sayin' :)
Jag såg en, den var ganska suddig. Men bra för att vara mobil såklart. Bättre än så är nog svårt att få. Det fanns någon app där man kunde ställa...
Skulle vara kul att se. Kan du länka till någon/några av dessa bilder?
Jag anvænder min 70-200 f/2.8 med min Canon 5D mk IV med en 2x extender. Liten blændare, tror jag brukar ha runt f/11 på, samt stativ och ca 1/125...
Ja, kör med den inkopplad 99% av tiden. Jag har dock en gammal skruttig MBP från 2019. Kanske annorlunda på nyare MacBooks.
Min laddar till runt 87-90% max. Kørde utan att ladda i fem timmar igår och stængde av och laddade den utan att den var på, då gick den upp till 100%
Tycker du om att träna? Edit: Läsa? lära dig nytt språk? Meditera?
Minns inte vilken tillverkare som släpper en Vanilla-version, kanske är Sony. Någon var det minns jag. Ja, Note 10+, S9 och S8 är de jag äger. Vet...
Finns den/kommer den finnas som "Vanilla Android" utan Samsungs eget lull-lull?
Det är lättare att ångra att man snålade på storage än att ångra att man köpte för mycket :)
Såg ett tips på Sweclockers att kolla avslutade auktioner på Tradera, kanske kan hinta om ungefärligt prisläge?
AMD har ju precis släppt nya processorer så den kan inte vara så gammal. Windows 10 Pro är din, inte knuten till datorn.
Alltså jag vet inte, det är billigt i alla fall
Det stämmer. Tidigare, för ca 15-20 år sedan var det vanligt att man skulle verifiera sin identitet med hjälp av någon el-räkning eller...
Tror jag blev invited också. Första mailet är från 2005-11-18 och den tiden hade jag hotmail rätt så inarbetat (och en ISP-bunden mail) så nästa...
Hela ordet blir markerat. Mitt pekfinger som jag rör fram och tillbaka gör ingenting. Klamrarna ändrar läge ibland. Kan liksom dra ut det jag vill...
Hela ordet blir markerat med så kallade "klamrar" eller vad det heter. Har testat på alla de sätt
Nej, jag tror det är vad jag pyntar. Några hundralappar är det i alla fall. Har Google One med extra storage också, vet inte vad som är vad riktigt.
Testade, men det fungerar inte. Hur får jag detta att fungera som i Android? Att jag kan peka varsom och markören ställer sig där jag vill?
Nej, då jag prenumererar på YouTube Premium själv så de har alla mina uppgifter. Edit: Vilket jag rekommenderar å det varmaste. Reklamfritt :)...