Separera namn med ett kommatecken.
Brun, tror det avgör saken. Tack för bildbeviset! :)
Min från Tre är INTE svart. Så ditt letande har nog tyvärr varit förgäves. Strunta i färgen och köp är mitt tips. ;)
Tjejen ville förlänga sitt (har 12 månader kvar) efter att ha fått leka med min Desire HD. Svaret hon fick av kundtjänst var 3 månader innan...
Mitt Comviq kontantkort fungerar i min telefon, så antar att den är olåst.
Äntligen! Nu ligger min Desire HD på laddning. Svängde förbi Tre-butiken idag och där var det inga problem att få ut kollinr.
Sluta trolla och visa bilder istället.
Ringde tre och bad om kollinummer, men de ville inte ge ut det pga säkerthetsskäl. Får vänta tills på måndag då, suck..
Om det du säger stämmer så är det väl inte hela världen. Men vad jag hört skulle HD'n vara låst.. någon som kan bekräfta?
Ringde Tre idag och fick bekräftat att min HD skickats igår. Problemet är bara att min nummerflytt från Comviq till Tre inte gick igenom, pga att...
"3 Sverige: Den har kommit nu. MVH/Malin" o_O:):D
Tror snarare att det inte var bekräftat vilken färg de skulle få in. Säljaren i andra änden vill såklart kränga abonnemang och få sin provision...
Skamligt plagiat av 28 dagar senare, men inget mig emot. Bästa zombie filmen på länge, ser fram emot fler avsnitt. :)
Uppfattade det som att det var 7 telefoner de skulle få in på lager i första batchen, men kan ha fel.
Förhandsbokade min HD över telefon innan bokningarna på hemsidan kom igång. Men för säkerhets skull ringde jag upp kundtjänst kl 13.30 för att...