Separera namn med ett kommatecken.
Det är ju inte ens säkert att det är någon kontroll med SMS. Nämns ju inget om det på deras hemsida. Men man behöver nog kolla i de allmänna...
Skulle inte bli förvånad om det finns någon slags klausul i avtalet för att hantera detta...
Arlanda Terminal 4, iPhone XS Telia, band 7 [IMG] Tre, band 1 + 7 + 20 [IMG]
Bra med ett obegränsat abonnemang, lär väl bli samma som släpps för alla sen! Dock synd med fortsatt endast 20GB inom EU/EES och inga fler länder...
Kom ihåg att du måste använda antennen till det, så om man inte bor i hus kan det vara lite krångligt! :)
Hmm! Vilken router är det du har valt? Huawei B525 har stöd för hastigheter upp till 300Mbit/s för nedladdning med LTE Cat 6. Huawei Mate 10 Pro...
CA/4G+ finns hos Tre redan. Men det handlar om att man kombinerar olika frekvensband för att nå högre hastigheter. I ditt fall finns antagligen...
Snyggt!
Bara den har fritt runt sig så ska det inte spela någon roll var den sitter! Är mer om man monterar den på en vägg det kan löna sig att testa med...
Det går säkert, men det strider helt klart mot villkoren för tjänsten. Alltså skulle jag nog säga att det inte bör diskuteras här.. sådant...
Kollade på de screenshots jag har från servicemenyn och där står det 7, 7, 3, 20. Men såg nu att det är olika uppdateringstider från serving cell...
Japp! 7+3+7+20 ska det vara. Tack för att du sa till! :)
Om du inte besvarar frågor du får kommer man ju aldrig kunna lösa något sånt här. Om du inte är villig att besvara frågor är ju tråden helt...
Kungsgatan, iPhone XS Konstigt med Telias hastighet. Har aldrig sett det tidigare. Kanske är det faktiskt problem på Kungsgatan eller så var det...
iPhone XS med Telia Solna Station [IMG] Odenplan [IMG]
Via appen eller webben? Fick du QR-koden direkt på hemsidan eller via mail? Om du gjorde det i appen, behövde du fortfarande skanna en kod?
Ja, mycket är psykologiskt. Jag skulle exempelvis absolut klara mig på 25GB/månad (eller definitivt 50GB) - men har idag obegränsat eftersom det...
Helt ärligt så är jag väldigt säker på att obegränsade mobilabonnemang inte påverkar speciellt mycket. Tror inte speciellt många använder i...
Snyggt av Telenor! Att läsa av informationen om hur det går till får man också QR-koden digitalt. Något som Tre och Tele2 inte har stöd för i...
Beklagar att du misslyckades med att tänka lite själv. För din skull kan jag berätta att jag syftar på bättre villkor och priser för oss...
Spännande! Kan ju hoppas på att det dels blir mer surf i abonnemangen, samt bättre möjligheter för roaming i fler länder! Då skulle Telia få ett...
Hastigheten begränsas bara till 5Mbit/s och man kan fylla på hur många gånger som helst. Är väl mest för att förhindra missbruk. Om spärren...
Har för mig att jag läst att man kunde välja nummer SMSet kommer till. Kan ju drömt det dock
Vilken version av appen har du haft?
Blir ju faktiskt stor skillnad! Ja, jag funderade på att byta till Telia helt. Men reser mycket och då är ju 3Världen bland det bästa som hänt....
Det ska finnas. E-sim behöver bara beställas separat eller hämtas i en 3Butik :) Gällande Watch Apple Watch-anslutning
Men QR-koden som kommer ska ju användas för BankID-appen. BankID-appen har väl en inbyggd QR-läsare som man ska använda? Nu har jag varken en...
Från och med idag tar Tre bort alla sina företagsabonnemang förutom ett. Abonnemanget de har kvar innehåller fria samtal, meddelanden och...
Nej, fiber är ju absolut bättre. Det innebär dock en större kostnad för installation om man inte kan få det genom något samarbete eller liknande....
Var väl det de skulle göra med 4G-nätet också, avlasta 3G-nätet... men blir nog bra! De har ju kunder oavsett och folk är glada bara Instagram laddar.
Detta styrker ju ändå teorin om att det är något knas i de centrala delarna av Tele2s nät. Tyvärr verkar de inte ha gjort tillräckligt för att...
Självklart är hastigheter över 200Mbit/s bra - men det går inte att säga att en viss hastighet motsvarar god kapacitet i ett mobilnät. Man får se...
Om man säger att man delar nät tänker man som vanlig konsument inte på att det finns flera olika delar i ett mobilnät, utan att det delas rakt av....
Vid Sollentuna Centrum, iPhone XS Tre, band 1+7+20 [IMG]
[IMG] Idag, 29 april 2019, presenterade Tre ett nytt mobilt bredband som är anpassat för hemmet - 3Bredband Hemma. I detta abonnemang ingår...
Konkurrensen kan knappt bli bättre. Det är ovanligt med så pass bra priser för mobiltelefoni som vi har i Sverige. Att våra mobilnät dessutom är...
Varför skulle det inte vara svårt att skaffa det kapitalet? Det kostar nog mer än du kan tänka dig att faktiskt dra igång en mobiloperatör med...
För att starta en ny mobiloperatör krävs det framförallt en vilja för det, men också en summa pengar som man kan investera. Det är en teknisk...
Inte vad jag märkt, men det finns ju i avtalet så det kan ju komma att börjas med. Bör väl också tillägga att det var ett tag sedan jag var uppe...
Det kom i någon uppdatering nyligen, har för mig att det var iOS 12.2. Visar garantistatus samt om man har någon Apple Care+ plan. Har inget att...