Separera namn med ett kommatecken.
Jag vet inte hur länge appen har funnits till android..? Men den är ny för mig, jag pratar om di.fm! Så sjukt nice app. Det är nog det bästa som...
liiite för stort ben till vovven va? ;p [IMG]
jag vill se screenshot! :]
Henok Achido - High On Life (When The Drugs Don't Work)
Grattis!!
poweramp eller winamp!
cool! shit vad folk det börjar bli på denna underbara server! riktigt nice =)
Jag kan nog förstå vad du menar, med att den alltid åker fram i alla tillfällen, men jag är ju en mobilkåt jäkel, så jag älskar ju att leka och...
håller med! helt sjukt bra film..
Lp+ Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
920! du är min hjälte! bara så du vet! /bobby
nice! då kanske jag kan hitta nån härlig bild som jag kan sätta på min lockscreen! :)
@turtle, jag vet faktiskt inte, hittade henne i en wallpaper-app, vill du att jag ska ladda upp bilden till dig? <=
jessica alba håller glassen! ;p den andra tjejen vet jag ej, random b-rud :D
The.Eagle.2011.R5.XviD-ViSiON hyffsad rulle, 6/10
då. tycker. jag. att. du. ska. sluta. läsa. aftonbladet.
[IMG] [IMG]
4/10, det ser för grötigt ut för mina ögon! meeen jag gillar dock-ikonerna. [IMG] [IMG]
@robot, letalis & slajk verkar ha allt under kontrol. :)
Riktigt snygga. ska bli roligt att testa! :)
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/B-YzTGTmc_w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
cool som fan!
ahaoo! stabilt!
i tapatalk går det nog att fixa notifications.
Jag tycker att admin ska vänta lite med att lägga till folk i whitlisten, med tanke på all griefing. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Det finns 2 skyltar i staden som man högerklickar på! där finns det gold picks & bacon att hämta, och dom är stackade... dom fylls på efter du har...
lite bilder ifrån mitt,nostalgi,fisklik och pontie's hus. bilderna ligger lite huller om buller och är ganska dåligt tagna. :D...
Hero Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
mycket bra, hoppas att vi hittar boven.
sitter och lanar med lite polare.. snart i 2 månader! :D så här ser det ut! (städat?) :D [IMG]
Förlät honom? i vote ban!
Nish Vs Pandora - Atlantic Sky (Nish Alternative Remix) Jääääävlar vad denna kommer spelas i sommar! så episk. <3<3<3
Någon här som är kung på att leta upp saker på internetz eller? jag letar efter en låt, men det verkar vara omöjligt att hitta den ;X...
Fint upplagt. jag gillar!
ifall du är på max höjden så buggar ju skuggorna / ljuset, bygg med dubbla blocks på golv / väggar, det funkade för med våran mobspawner långt...
det kan ju bugga lite ibland. det är bara att reconnecta, brukar funkar för mig @Letalis, på din första post i denna tråd, går det inte fixa så...
win 7! (:
ganska saftigt pris, men satan vad grym den ser ut! den ser snabb ut också, det gillar jag!
okok! då vet vi! hoppas att man hittar hem till sitt hus igen... jag och nostalgi har sprungit MÅNGA mil.. och är nere i nån grotta :D