Separera namn med ett kommatecken.
vilket man löser genom att peta in t ex SiyahKernel, som har stöd för ntfs :-)
inte ett dugg skumt, bara du som inte fattar hur det fungerar. har man tvåstegsverifieringen påslagen måste man generera ett lösenord att logga...
varför lägger man telefonen med skärmen neråt?
ptja, går man aldrig ut har man väl mer tid att leta fel :)
överlägsen är den då inte, men däremot aningen bättre.
det kan uppstå problem om man vill ha telefonen i den lilla "myntfickan" som sitter i höger ficka på jeansen. inte heller bakfickorna är väl att...
så kan man väl åtminstone fundera på att göra det? det är ju trots allt en android-telefon och inte en iphone, är nästan slöseri att inte roota...
vänta några månader med att roota och flasha, har inget garantifel uppstått då är väl sannolikheten att det kommer att hända låg. sen väger...
finns en inställning i telefonboken för att bara visa kontakter sin har telefonnummer, kryssa i det.
jag har varit sjukt nöjd med min ända sen jag skaffade den i somras. ännu mer nöjd sedan jag slängde in siyahkernel och miui - grym batteritid...
vad menar du? det ätt väl inga problem att skriva varken på eller få? jag trycker aldrig fel när jag ska göra mellanslag heller...är nog bara du...
varför inte bara roota och köra den rom som passar en bäst?
sync är inte samma sak som push.
Ännu bättre är http://imgur.com, förstår mig inte på folk som rekommenderar imageshack, så fruktansvärt dåligt som det är.
Det må vara hänt, men detta är g2-forumet :-)
Skön sgs2-reklam :-) <iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/6h5JSojJN3Y?hd=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Hur kan man inte gilla friendcaster? Jag la in det just för att det var som den vanliga appen, men med fler features...och idag är den bara ännu...
Fråga den han snott telefonen från ;) Nä, seriöst så vet jag inte.
Min poäng är att bara för att det är ett av dom vanligaste felen (om det nu är det), betyder det inte att felet är vanligt. Man kan heller inte...
Hur vanligt då? en på tusen, en på tiotusen? En på hundra? var hittar du statistik över olika fel?
Låter ungefär som lite mindre än mitt dagliga användande. Lägg till push på facebook och twitter samt nån timme spotify så ser det ut som en...
Swype är utan tvekan snabbaste inmatningsmetoden jag provat.
Jag har råd att köpa ny telefon om den skulle bli förstörd, så nä...inget skydd för min del. Kan tillägga att min lur ser ut som ny både i...
Min kod är så meckig att även fast jag kan den får jag ofta dra in den flera gånger för att få den rätt ^^
d? .
Jag kör Sony MDR-XB1000. Fetare bas i hörlurar existerar inte. Dock inte precis in-ear ;)
Om iZound Leather Wallet Executive Samsung Galaxy S II från Teknikmagasinet
Original-appen har inte push-notifikation sist jag kollade iaf. Deal-breaker för mig.
Du är inte medveten om att man kan ändra ljusstyrkan genom att långtrycka och sedan dra statusbaren höger/vänster, va? (funkar inte om man har...
Prova ändra bakgrund i touchwiz istället för i launchern du kör.
Det spelar ingen roll om ni vet 100st som har problem med sina telefoner, det är fortfarande för litet urval för att säga något om det är ett...
Men sen är det miljontals enheter som du inte har nån aning om hur knappen funkar. så att du känner till några fall med glapp säger inte ett...
Swype är grymt trevligt och mycket snabbare än vanlig inmatning med t9
Dagens garv! :)
Och inte finns det nån uppdatering att lägga in OTA...än iaf.
Jag har heller inte fått nån uppdatering ännu :/
display med 5:4 låter skumt...
Och det har inte g2:an redan gjort på alla? :)
Oroa sig för vad? Att en nyare telefon är bättre, när det redan funnits en bättre uppföljare länge?
...för klockfrekvensen är det enda som skiljer -_-