Separera namn med ett kommatecken.
Funkar prima, blir till att köpa premium.
Inte hunnit testa än
Tack för tipset.installerade den nu
Första gången jag gjorde det på denna. Var inga konstigheter. Finns video på tuben som visar hur.
Moccolo uv kör jag med .funkar prima
Kolla vilken månad du har uppdateringen för under säkerhet- systemuppdatering för Google play
Svar ja. Har den aktiverad men har inget bra svar på varför..
Samma här. Har lyckats avvänja mig samtliga custom launchers å kör endast med den inbyggda. Saknar inga större grejer nu efter en tid faktiskt
Har endast detta fotot i mobilen på den. https://photos.app.goo.gl/Apu9UUMHAHwfPbjw8
Hur menar du att designen inte hänger med?
Vet ej med posta via Google fotos eller liknande :)
Olympia sticker icons Wall från telegram Stocklauncher op8 pro[ATTACH]
Dp 4 ute
Perfekt och mycket bra app för att göra fina screenshot presentationer över sin setup I mobilen. "Releases · hishoot2i/Hishoot2i · GitHub"...
300
Provar å ser vad som kan erbjudas. Frugans vita s10 bytes mot annan mobil. Oneplus är intressant. Mobilen är köpt via Comviq,vit,alltid skal på....
Haha ok! Tack för tipsen. Skall ta mig tid nån dag å dyka ner å kolla vad som erbjuds;)
Det är nog Square isf. Har aldrig riktigt "sett" dom förut. Fick själv upp intresse för klockor generellt typ förra året , det jag sett av dina är...
Ju mer jag ser dina bilder desto mer vill jag utöka min samling med nåt liknande. Vilken rekommenderas tycker du?
Min är svart 8/128 i nyskick. Ett par veckor gammal. Skärmskydd å skal på direkt. Finns det nån som är intresserad? Måste inte vara 100%...
Är det rimligt att försöka byta en op8 pro 8/128 några v gammal mot en iPhone 11pro värdemässigt? Jag har aldrig kört nån iOS mobil men är nyfiken.
Op8 pro[ATTACH] Another widget Nidji icons
Låter ju bra"miljödiesel", men finns ju såklart oerhörda nackdelar för miljön med den typen av bränsle.
JAG är inte säker heller iofs,men mobilens kostnad är ju separat från abonnemanget väl? Så bör ju vara samma regler...aja,det var en tanke bara....
Gäller inte bytesrätten om den är köpt på nätet?
Samlar bara damm här så är sugen på ett byte. Spelen på bilden ingår plus mario maker 2. Resefodral finns oxå. Har haft displayskydd på hela tiden...
Mörkt läge går att schemalägga i android 11 . Batteritiden får nån annan uttala sig om,jag laddar varje dag oavsett hur mycket jag har kvar vid...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.illusioniz.team.kamijara.icons Widget gjord i kwgt kopplat till Googles väder
Zwart ikoner Google sök widget Väder -another widget Wall-gradient wallpaper maker :)
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/4Pox9WCE41pqcGmsfyuRis?si=Xd11zoTZRZeyqFYAIl9wlg
[ATTACH] Dagens setup
Hittar du inget så hör av dig,går säkert komma överens på nåt sätt.jag är inte omöjlig.lycka till så länge!
Blir svårt isf då jag bor lång från dig. Men ta en funderare .
S10?
Eller så drar den det den behöver:)
Inget alls,120hz,full upplösning,räcker utan problem tills jag ska lägga mig på kvällen med ganska mycket kräm kvar. Kan ju variera stort mellan...
Nån som tröttnat?
Har inte det valet varit borta sen urminnes tider? Eller kan jag ha missat att det gjort comeback,eller kom det tillbaka nu i android 11 som jag...
Ta valfri app/widget å dra åt höger bara :)
Går nog inte till vänster tror jag,efter mååånga år med nova kör jag faktiskt med stocklauncher,främst för animationerna som man tyvärr förlorar...