Separera namn med ett kommatecken.
Fast där får man inte med extra surf exempelvis en pott på 50gb att disponera
Vad är bästa erbjudandet hos hallon just nu? Med student/senior rabatt
Jo det är är lite tveksam till att byta och försöker dra ut på det så mycket som jag kan. Eventuellt så byter jag operatör helt enkelt.
Hur länge kan man ignorera 2.0 tror ni?
Vilka hörlurar har det inom den prisklassen? Förutom airpods
Hmm.. Vad sägs om Galaxy buds plus?. [emoji848][emoji848]
Haha hon har redan en riktig bra telefon, note 10 så det får blir en gosedjur
Tips på vad man kan köpa/göra på alla hjärtans dag med tjejen? Tänkte köpa en nalle och rosor. Sen någon middag på någon fin restaurang.
Dummaste jag läst
Det är det säkert, kan inte tro att biltema har egna lager av oljefat
Inga studentrabatter?
Du har pm
Är det någon som har xiaomis trådlösa hörlurar true wireless earbuds? https://www.mi-store.se/sv/tillbehor/horlurar/mi-true-wireless-earbuds-basic...
Hej! Har för avsikt att börja läsa mer och är ute efter min första läsplatta. Jag har inte så bra koll på modellerna som finns ute, men har en...
Jobbar hemifrån imorgon och fredag så slipper man åka in till kontoret dessa två dagar
Gott nytt!
Sossarna är inte bättre [emoji6][emoji6]
Kanske uppgraderar ram-minnet i framtiden till 32gb, men för tillfället är jag nöjd med 8gb. Vet dock inte hur priserna ser ut för de ram-minnen...
Mycket nöjd med mac mini @Kingson ! Tur att jag köpte bas versionen med 128gb och extra 500gb ssd. Behöver egentligen ingen i5 då jag inte gör mer...
Mycket nöjd. Återställde min MBA 2015 och gav den till min bror. Blev klar med allt nyss. Överföringen från min MBA till Macbook mini gick väldigt...
@Kingson jag koppla in den nya ssd och gick frågan om jag ville köra den som time machine för backup. Tryckte på ja, men finns det några nackdelar...
[MEDIA] View: https://imgur.com/YmBHNBs Tack för hjälpen @Kingson @djaxxo
Tack för hjälpen blev Mac mini i3, 500gb ssd och sedan hittade jag samma usb hubb deltaco hos non
Förresten är det bara att plugga in externa hdd och köra?
Funkar det med denna hub? Stilren USB-hub med 4 portar Tänkte köpa allt från non
Hmm jag behöver då en usb hubb som har stöd för 3.1? Annars lär jag inte få ut maximal hastighet på disken. Har en 2.0 hubb idag. Gällande...
Ni har helt rätt. Den där setupen med extern hdd och i3 såg väldigt bra ut. Mao anser ni inte att man ska köra i5 och 256gb för 12k? Ska åka till...
Riktigt najs men det kommer bli samma pris om jag köper den här Mac mini 256gb i5? Orkar inte pilla med nas och extra hdd, jag behöver ändå inte...
Jag har samma användningsområde som dig, knappt att jag använder datorn ibland. Men när jag gör det så vill jag att det ska gå smooth och utan...
Vilken version köpte du? Funderar på i5 med 256gb för 12500 Eller om jag kör imac 4k retina bas version? Hur är andrahandsvärdet på respektive?...
Man får väl med tangentbord och mus vid köp av imac? Är lite kluven faktiskt om jag ska köra på Mac mini i5 256gb eller ta imac basversionen??...
Värt att köpa iMac 4k retina för ca 15k? Jag ska ge bort min MBA till min bror som ska studera och jag behöver en dator. Är så van med osx att jag...
Håller med, känns riktigt B
Tittade 15 minuter, fatta ingenting så jag stängde av. Är serien till för de som redan vet om vad the witcher handlar om? För de förklara fan...
Beställde från mediamarkt till slut, hade 100kr rabatt så det blev helt ok pris med tanke på att det är Apple. Hoppas brorsan blir nöjd då
Hade också problem igår, har vimla 1.0 i Stockholm
Hos mediamarkt 9k hittar ingen billigare
Billigast iPhone 11?
https://i.imgur.com/oXDUuIS_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium [emoji4]
När vimla tvingar alla att gå över till 2.0 så kommer jag byta till hallon