Separera namn med ett kommatecken.
Vet inte om det kanske kan räknas som det men ip-only är nätägare. Bahnhof som operatör. Edit: Jag kör Cloudflares 1.0.0.2/1.1.1.2 (DoH) och...
Tänkte om du hade problem eftersom du gjorde ett test. Just nu funkar det på wifi här med men har haft problem under kvällen. Inte testat starta...
Jag lyckades få tider för pass inom 2v men jag fick då sitta och ladda om bokningssidan många gånger och kolla hela Stockholm. Här är bilder...
Tror att den bara är inkrementell än så länge och att man kan behöva C44 först. Inte helt säker dock och kanske inte ute för EU alls än.
Ja, precis. Man ska nog följa den nya tråden för C46 innan man hoppar på tåget OxygenOS 12 C.46 update for OnePlus 9 and OnePlus 9 Pro Jag kommer...
Nu är det tillbaka här igen.
Fick möjlighet att testa lite 5G idag inne i Stockholm city. Plats: Precis vid Adolf Fredriks kyrka på Holländargatan. Operatör: Tre Mobil:...
Hallå! Har en unge som snart fyller år och jag är ute i sista sekund förstås. Nu behöver jag hjälp. :innocent: Hon behöver ny mobil. Det kanske...
För att backa tillbaka till 11 How to downgrade from OOS 12 to OOS 11?
Samma här. Har ingen changelog i listan (står bara "Ingen information från utvecklaren") och inte heller finns det någon changelog om jag går in...
Är på 1 november för säkerhetsuppdatering (Android 11). Jag hittar inte någon uppdatering sen jag rensade data för "Systemuppdatering" för att...
Ja, det där ser illa ut. Den här bryter han lätt men den är ju rätt speciell: [MEDIA] View: https://youtu.be/Jz_vxrm8rjM?t=518
Andreas åt 128 semlor på tre månader: "Gick ner 10 kilo" - P4 Göteborg Hmmmm.. En bantningsmetod jag kan gå med på. ;)
Jag gjorde av med data på totalt onödiga saker när jag bytte. Mest för att jag ibland är en jättebebis och kände mig sviken av Vimla. Vet att de...
Jag kör dessa. Kostade 160 för 5 då men priset har gått upp....
Det här är två av de vanligaste förekommande klagomålen i OnePlus forum för Android 12-uppdateringen alla fall. Dessa och en mängd andra. För mig...
Fint att de gick från USB-A i laddklumpen till USB-C för 9/9 Pro och nu är de tillbaka på USB-A på 10an.
Det är i alla fall senaste. Samma som jag har. Upplever inga problem alls men jag har inte backat tillbaka något.
Ja, och det där är ju långt ifrån alla buggar som jag sett i forumet. Katastrofalt dåligt. Det var nog ingen bra idé att slå ihop...
Sett en hel del inlägg i ops forum om att folk inte hittar telefonappen efter uppdateringen till 12. Nu sa du att inget fanns i gömda appar men...
Jag beställde och betalade en telefon via nätet hos Webhallen. Hämtade i butik men eftersom att köpet inkl. betalning gjordes på nätet så gäller...
Det ska nog finnas 5G på båda men jag har bara 1 så jag är osäker. Angående VoLTE i 11 syns den om man inte stänger av den men i 12 så verkar...
Så här ser det ut för mig på 11: [ATTACH] Enligt en hel del personer i deras forum så har 5G försvunnit i listan. Det verkar lite slumpmässigt....
Så. Ni med C.44. Funkar 5G? Finns 5G med i valet för önskad nätverkstyp? (en workaround är att flytta simkortet till plats 2 men det är inte...
Det var väl typ ingen som egentligen fick första versionen av 12 officiellt för EU. Oxygen Updater lyckades sniffa fram ett filnamn för en...
44 är en full uppgradering i alla fall. De mellan var bara inkrementella och släpptes väl aldrig för EU, förutom första fulla då. Den drogs väl...
Man behöver installera en apk-fil för att kunna köra lokal uppdatering i 12. Doh! https://oxygenos.oneplus.net/OPLocalUpdate_For_Android12.apk Får...
Det är synd att man inte kan stanna på 11 lite längre och samtidigt få säkerhetsuppdateringar. Bytet till 12 kräver typ en systemåterställning och...
Man har mer redundans med VoLTE också. Du kan ringa via 2G, 3G och 4G. Nu har också operatörerna börjat stänga ner 3G så VoLTE blir viktigare och...
Det Boris92 pratar om är sätt att få igång VoLTE på mobiler som inte har direkt stöd hos operatören men det är inte helt enkelt.
I tråden i deras forum så har de lagt till + och vanliga S21 nu också... Väldigt specifikt av dem att släppa det till en enda modell (flera...
Idag släpps det i alla fall för alla med iPhone 7 och uppåt samt Samsung S21, S21+ och S21 Ultra.
Ja, det verkar inte riktigt funka som det ska. [ATTACH]
Ja, det gör man. Går det via wifi så är det VoWiFi. Jag har båda hos Tre men kan inte prioritera VoWiFi (hos en del operatörer kan man göra det)....
Stämmer!
De kanske slår på det lagom till att det är dags att gå hem. Uppdatering i tråden. Nu blir det "bör" och "senare ikväll".
Vi vet ju inte hur det kommer gå. Det kanske funkar som det ska med VoLTE. Det återstår att se.
Tänk om man bara hade kunnat ringa ett nummer och lyssna av sina meddelanden när mms strular? Kanske ett förslag att lämna till Vimla. :innocent:
Ja, vad jag har kunnat hitta och läst om tidigare så ska de passa.
För er med iPhone 7 och uppåt så kan ni testa VoLTE två dagar tidigare och få 5 gig på köpet. Få en möjlighet att testa VoLTE för alla andra! |...