Separera namn med ett kommatecken.
Step 4 nu... Måste säga att det har gått snabbt o smärtfritt hittils faktiskt...
Du e bah feg, säg som det är :P eller så har du lågt batteri... Men du, batteritiden är ju grotesk så fort du har tatt bort en massa SE grejjer...
ooo... hmmm... läskigt :/ Step 2 är läbbig... blinkar o datorn låter o har sig...
tror inte dom hade full koll på hur dom skulle släppa rooten men ja, dom 3 filerna var onödiga för dom är inbäddade i filen som finns i XDA......
biktor_gj en av rootarna skrev nyss: We need recovery and boot partition (where the kernel and ramdisk are stored) Then we'll be ready for...
Wow... det var nytt även för mig haha! Dom där trådarna därborta blir ju nermejade med helt värdelösa posts hela tiden...
Det kommer inte gå att sätta in 2.2 för Bootloadern inte är knäckt utan bara mjukvaran.
Dom har inte knäckt bootloadern utan bara OSet vad jag har förstått...
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=6965386&postcount=1671 Han ser ju inte till att släppa förberedelse om inte release är nära, och...
Fixxat :)
Guiden är släppt!!: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=711907 Läs och utför efter att ni har läst "HowTo" MINST 2 ggr och fattat...
Reparera den med SEUS (Sony Ericsson Update Service) fabriksåterställning. Se om det hjälper. Har du installerat några apps på den?
mmm... jäkla sätt... Han har ju rootat en dev telefon. Sen har han testat att flasha vanliga stock x10:or och brickat 6st telefoner men lyckades...
med den senaste som finns ute 1.0.21 så kände jag en enorm skillnad på respons och batteri tid... så ja, det är värt det.
Nu går det. En kille på XDA-Dev håller på o skriver en guide. Han har lyckats flasha en "unsigned custom" ROM med ro_root=1....
O_o;! ... Om SonyEricsson släpper updates så måste en brandad telefon få klartecken från sin specifika brand. Tex. 3 måste godkänna en...
Dom från Hongkong brukar skriva det i sin info ifall dom ska va borta men enda gången dom e det är vid "Chinese Spring Festival" ... även kallat...
Uhm. Min var sjukt dålig första veckan. Efter det stagnerade det och blev normalt. Men samtidigt som det blev bättre skaffade jag mig en Task...
Mjo samma här ... men nog om det, Vart är den där 1.1.26? Hatar nötter som skriver en mening utan att fylla i lite mer info så att vi alla har...
Jag får inget i SEUS med Generic Nordic Firmware...
Som jag skrev i den tråden så är unbranding flashning av Oficiell SonyEricsson Mjukvara vilket INTE förstör din telefons "Garanti".
Kan garantera dig att din är Telenor Brandad och då får du snällt vänta på att dom bestämmer för att släppa updates... Annars kollar du in tråden...
En glädje att få hjälpa en granne i Alingsås ;)
Uhm... ta bort dom filerna som är i SEUS (Dom 3 största filerna) och så tar du REPARERA ... Den kommer då att ladda ner senaste versionen och då...
du kör SEUS (SonyEricsson Update Service) och inte PC Companion va?
Uhm.... Kolla annars http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=694804 Där har dom ju bilder på en X10 som kör 2.1 ... fast utan...
Hehe skönt :D Ner med brandade mobiler :P :D
Hehe nu vet jag inte ifall man får ta "sånt" här men när en av mina HTC mobiler "dog" efter en flashning så funkade det att köra med en sån där...
Du skall ge dom det namnet som finns på dom 3 filerna som redan är där. Ifall du nu har gjort som guiden säger. Sortera filerna efter datum...
Ja detta borde vara en självklarhet. Gör definitivt en backup på dom filerna du har där från början. Och vad jag har förstått så skall INTE...
PaulOBrien och B1n4ry jobbar med denna java flasher och han var tydligen nära på att bricka sin x10:a haha :) Men dom håller på :)
Jag har uppdaterat första posten med länk till en fullt testad och fungerande: Nordisk UNBRANDED Generic Firmware. Kör på den istället för UK...
Tydligen så har vissa Telenor användare en generic skandinavisk icke brandad verison av android i sina mobiler. Den jag fick med när jag köpte...
Google maps navigation ;) fast den funkar inte i sverige :(
Tack. Shit asså jag har flashat många mobiler i min tid, speciellt HTC då men vilken klump jag fick när jag trodde att jag hade brickat min...
Tja det funkade inte för mig heller... precis samma sak som den andra killen... error... Du borde ta bort posten med länkarna förresten så inte...
Du behöver inte vänta på att din operatör "godkänner" en uppdatering innan du får den... Maj uppdateringen som är på väg kommer nog snarare bli...
Jag unbrandade min så fort jag visste att det gick. Det är ju inget som förstör garantin på något sätt. Men läs igenom noga innan du gör det bara....
Obrien får sin SE x10 idag... Han ska satsa på att få den rootad till ikväll!! :) Fatta om han skulle lyckas, vissa killar asså...
Du måste va född bakom ett stall ifall du köper ETT sånt skydd för nästan 200kr med skärmskydd... Jag köpte 3 st (Blå, Svart, Röd) med 3st...