Separera namn med ett kommatecken.
hur är asus telefoner vad är dom bra på?
samsung har ju A serie är dom prisvärda o bra?
Vill ha en lur som håller i många år är Samsung bra ?
Hej jag söker en lätt mobil vilket märke ska man välja? MVH
Hej när jag pratar På snapchat samtal med högtalaren på så är min bakre mikrofon på och inte den nedersta som är på ett vanligt samtal men...
Varför är min bakre kamera på vid snapchat samtal istället för den nedre mikrofonen ?
men alla mobiltelefoner man köper i butik är väl obruten förpackning fattar inte varför man ska vara nojig över fake då om det kommer från en känd...
en Ipad eller en billig macbook?
du glömde ju galaxy s 10e
varför syns inte alla komentarer på tiktok någon som vet?
vilken mobil har du
undrade bara ville bara få ett svar
fast snapchat är väl bättre på ios?
iphone 8?
tänkte köpa en pixel lur i höst men den luren verkar vara slut :(
varför sony? min farsa har z3 compac o den har inte android 8 elle tror inte de
okej den telefonen xl veerkar va svår attfå tag på i dagsläget får bli en ny telefon till hösten
vad är Android One? :)
men är inte oneplus lite sega med mjukvara? google pixel 2 hade väl fått lite dålig kritik med skärmen?
tjaa tänkte i framtiden köpa mig en ny mobil och jag vill ha en Android med bästa mjukvaran och bästa prestandan och de vilka märken satsar mest...
så min honor 8 kommer få android 8?
nej haha vill ha kvar den köper än bättre telefon sen
Netonnet Backaplan Göteborg
asså vad tråkigt för jag köpte den ju den 2 jabuari 2018
men kan man ändå använda android 7 eller kommer alla appar anpassa sig med android 8 sen?
faan va segt att min telefon inte kan få den senaste Android köpte den ju nyss :(
Hej jag har en honor 8 den kan inte få Android 8.0 är det ett stort problem ? kan man leva på android 7?
vill köpa här i sverige
Hej jag ska köpa ny telefon snart behöver tips den ska ha 32 gb internminne och mins 3 eller 4 GB ram vilka telefoner är bra till ett bra pris?...
xperia T3 är bra
har Xperia T 3 bra lagringsuttrymme
Tja Min T3 blir varm när jag använder social medier mycket är detta normalt? kan man kyla ner den på något vis? Men är det normalt att den blir...