Separera namn med ett kommatecken.
@livinl0ud hur gick det med "Det blir ingen Iphone 16"?;)
Välkommen tillbaka! :)
Om hon inte ser är det väl lättast med knapptryck? Volym ned och strömbrytare samtidigt.
[ATTACH]
Känner igen det där, har till och med misslyckats med Spigen och monteringsram nu senaste gången, både på telefonen och klockan men känns som att...
Volkswagen är duktiga på planerat åldrande:P
Specialskor behöver du.
Bra gjort! Bilen har inte rullat så många mil eller? Har kört bilar upp till 24.000 mil utan att någonsin behövt byta hjullager.
Tack för mini-recension! Väntar fortfande på mina, Elon som jag beställt i från skrivet nu att de har dem i lager den 3/10, men det har flyttats...
Jag bytte tangentbord till swiftkey för första gången på min 15 Pro efter uppdateringen, funkade inte lika bra som tidigare tyckte jag så ville...
Helt rörliga lån brukar sänkas samtidigt som inlåningsräntan men de allra flesta bolån har en bindningstid på 3 månader vilket kan vara en fördel...
Någon som provat "original" Milanese loop från Amazon? Hur är kvaliten? Amazon.se
20.214kr med arbete säkert, som hittat!:P
[img] Apple iPhone 15 Pro (Stock camera, 1x, 77mm, 0.01s, f/2.97, ISO 25, 12.19MP)
Google Photo magiskt suddgummi funkar också på iPhone.
@Tiopental kommentar till detta? Iphone 16 Pro sägs ha stöd för jpeg xl-format | Macworld.se Finns det att välja på? Hur är kvaliteten?
I synnerhet om det är en billig Alcatel skulle jag säga som saknar all form av skydd mot fukt.
Japp, en annan variant är dessa, bara lätt fuktade så det bör inte vara någon fara....
Hade hoppats få mina i dag, beställde den 16:e på Elon för upphämtning i butik då de finns lokalt här, nu står det att de har dem prel. i lager...
Underbart höstväder!:) [img] Apple iPhone 15 Pro (ProRAW, Stock camera, 1x, 24mm, f/1.66, ISO 80, 24.47MP)
Tips! https://www.power.se/mobil-och-foto/mobiltelefoner/motorola-moto-g24-128-gb-smartphone-steel-gray/p-2896159/?q=g24 990kr, bör vara ett bra...
Ja man är allt lite sugen av nostaligska skäl, tror att jag har kvar mina gamla någonstans, men har nog kört trådlöst de senaste 10 åren eller så.
Beställde också ett par, ska bli kul att testa! Var ju nöjd med AirPods 3 förutom i bullrigare miljöer, kan ju inte vara sämre i alla fall.
Börjar väl bli dags för Apple och operatörerna att fixa till detta nu då IOS 18 rullar ut brett i dag...
Xiaomi, Huawei och OnePlus har alla egna standarder för snabbladdning som ej är kompatibla med telefoner från Samsung, Google, Sony, Apple med...
Har haft 7:an och 8:an, har haft ungefär 45-50% kvar av batteriet efter 1 dygn men då har jag inte sovit med den och inte heller haft AOD på. När...
Var inte tillräcklig snabb på det tyvärr… Men. Sparade ändå dryga 500kr mot ordinarie pris.
iPhone 16 Pro?o_O
Jag var tvungen att byta mail-adress på mitt konto för att kunna använda värdekoden, inget problem, bara lite mer jobb.
Har hunnit jämföra så noga ännu tyvärr.
Video var ett skämt tyvärr:eek:
Knäppte denna bilden med min iPhone 15Pro och skickade över till min Pixel 8 via Apple meddelanden, borde gått som MMS om inte RCS vore aktivt,...
[img] Apple iPhone 15 Pro (Stock camera, 1x, 48mm, f/1.66, ISO 50, 12.19MP) 2x på stockkameran.
Bra fråga! Vore väldigt smidigt! Hur är det på Pro-modellerna?
Rejält sugen på dessa också, har ju Airpods 3 som jag varit nöjd med men tyvärr tagit sig en tur i tvättmaskinen så de är sig inte riktigt lika...
Du leker av dig efter ett par dagar och återgår till din gamla hemskärm ska du se, det gjorde jag på första betan redan:P
Den kör jag men sedan i går kväll![ATTACH]
RC verkar ha gjort bra nytta för batteri förbrukningen både på telefonen och klockan!:)
Vi vet redan att du blivit Apple-hatareo_O