Separera namn med ett kommatecken.
Nu fick jag 185. [ATTACH]
Ny firmware igen.
Ny firmware. Lite konstigt i changelog. [ATTACH] Google translate. :) Denna uppdatering lägger till huawei gpu turbo accelerometerteknik som...
Tryck på hämta senaste hela paket.
Fick B177 via OTA idag. Change loggen säger inte så mycket.
Jag hittade en lösning på problemen på en annan sida... Jag ska testa detta även på min sambos telefon. The random application shutdown is...
Jag körde genom ff, sambon genom OTA. Vi har samma problem. Krascher sker oftast i spel. Jag har fler krascher i fb än min sambo, hon har mer...
För mig är det Facebook, Twitter, alla spel. Spelar ingen roll om jag installerar om appar eller f-återsäller telefonen.
Efter uppgradering till B162 har både jag och min sambo problem med att appar kraschar. Är det fler som har liknande problem?
Någon som vet vad dessa appar är till för. Dök upp efter uppgradering till B162
Under natten minskade 1%. Har dock en vana att stänga av wifi, bt, m.m. under natten.... Innan uppdateringen 4-5% Kameran är bättre då man har...
Changelog B150 [ATTACH]
Är det någon som vet hur man tar bort genvägar på låsskärmen? Eller förändrar utseendet? Låsskärmsinställningarna erbjuder inte mycket...
Enligt Telenor och andra återförsäljare så var det P10 som skulle börja leveraras den 31'a. P10 Plus skulle komma några veckor senare.
[email protected] Tack :)