Separera namn med ett kommatecken.
Har en nästan helt ny Nexus 5 16GB svart. Den är ungefär 1 månad gammal och är i nyskick. kvitto och garanti samt alla tillbehör finns såklart....
Har du en iphone 5s så kan vi byta :) Min Nexus 5 är 4 veckor gammal och i nyskick 16 GB. inga skador eller repor. alla tillbehör och kvitto finns
Låter intressant, men är ute lite efter touch ID...det är jäkla smidigt..
Svart Google Nexus 5 16GB bytes mot en iphone 5s med en liten peng emellan. Telefonen är köpt på netonnet för 3 veckor sedan. Är i nyskick...
Rensade allt och flashade kk baseband.
Tycker du ska välja Nexus 5. Hade en G2 innan och stog inte ut med deras UI. Samt sega uppdateringar. Sen är nexusen mycket skönare att hålla i.
Tack för svaren! köpte en G2 och försökte lägga in G3 romen men jag fastnade bara i bootloop. sedan så finns det inga equalizer inställningar i...
Nån som kan hjälpa mig lite? har följt instruktionerna men hamnar i bootloop och bootar in i recovery igen. vad har jag gjort för fel?
Hej! Har idag en Nexus 5 och är lite sugen på byta till en G2 pga av batteritiden och kameran. Såg även att man kunde flasha in G3 UI på G2 nu....
Hej! Flashade factory imagen av 4.4.4 igår. Telefonen funkade fint. I morse när jag skulle åka till jobbet hade telefonen dött. efter några försök...
Finns även andra batterier som ser bättre ut och ligger på 3000 mah Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Tjena! Är inne på att byta ut batteriet i min Nexus 5. Vad tror ni om det här? http://m.aliexpress.com/item/1769272899.html Skickat från min...
Hur får man fram den menyn?
Knox blev triggad på min...
Det låter lovande. gäller uppdateringen samtalskvalitet så köper jag en Z2 igen Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Tackar! Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Lust att länka? Hittar inget. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Klart telefonen ska funka 100 % när man betalar nästan 6000:- . Sony får fixa detta och det är omgående. Det är ju ändå huvudfunktionen i...
Jo men samtidigt kan deras uttalande till mig bara vara skitsnack för att hålla kunden lugn. Jag doade min z2:a och köpte en s5 istället. Men det...
När jag pratade med sony sa dom att deras tekniker jobbade på problemet. Men dom visste inte om det var hård eller mjukvarurelaterat. Skickat...
Hej! Jag har DOAT 4 st Z2 och fått en ny i handen på engång. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Har DOAT 4st Z2:or pga av obefintlig samtalskvalitet samt massor av andra problem. Det fick bli en SGS5 nu istället. Skickat från min SM-G900F...
Jag är inne på min 3:e Z2 dom 2 första var 14w16 och den jag har nu är 14w19. Samtliga har haft problem med att det brusar och knastrar när man...
5 olika Batchar har levererats sen lanseringen. Här kan ni se vilken batch ni har och om problemen stämmer. ska man tro listan så verkar telefonen...
Har nu DOAT 2 st Z2or för brusande earphone samt burk o knasterljud. Båda 14w16. Den jag har nu är 14w19 och har samma problem. Ger upp och skiter...
Har exakt samma problem som dig. Är det en mjukvarugrej eller är det hårdvara?
Nån annan som har problem med att filmen flimrar vid 4k inspelning? Skickat från min D6503 via Tapatalk
Kör på! Återförsäljaren är för dåligt utbildade på reklamationsärenden.
Fick tillbaka mina pengar idag. :)
När jag började rota i detta så var det PH som nekade reklamationen och Sony godkände den. Nu är min reklamation godkänd och jag får pengarna...
Det spelar ingen roll hur skadad telefonen är i det här sammanhanget.
Bifogar alla 3 versioner av Sony's produktbeskrivning för Z1 Compact. Ni som vill reklamera pga av att det är plast på baksidan istället för glas...
skriv ett PM till mig så får du den gamla produktbeskrivningen.
I övrigt är jag nöjd, förutom kameran då som är katastrofalt dålig.
Anledningen till att jag vill ha tillbaka pengarna är för att jag var totalt inställd på att få en telefon med glas på baksidan. Sedan när det...
7:e februari kom version 2 på produktbeskrivningen, och det kom även en version 3 för nån dag sen.
När Sony lanserade telefonen så stog det i produktbeskrivningen att den var byggd av tempererat glas på båda sidor. Det är väl en form av...
Vilseledande information är det visst. Annars hade det inte stått i första produktbladet att både fram & baksida är byggt av tempererat glas.
När köpte du telefonen? Du kan ju endast reklamera om du köpt telefonen innan ändringen i produktbeskrivningen. Har för mig att ändringen var 7:e...
Du måste reklamera via phonehouse hemsida. Dom i butiken förstår ingenting. Skickat från min D5503 via Tapatalk