Separera namn med ett kommatecken.
Ja.. Herregud.... Du babblar om datorskärmar å annat, låt oss hålla oss till topic? Du får det att låta som att det är mig mot världen.... Låt oss...
Mjukvaran blir ju betydligt viktigare, vilket det varit för mig under en lång tid när jag stått inför valet av vilken mobil man ska köpa.
Kanske finns en tråd gällande detta redan. Ta bort denna isf. Hur står det till med er nu för tiden ang användning av alternativa roms? Jag...
Hur kan alla ramar vara lika när en notch täcker 70%av den övre.. Ja vi lägger ner Trevlig fredagskväll
Du skrev ner många ord för att övertyga dig själv där. Jag använder inte glasskydd. Reflektioner har aldrig stört mig. Greppbarheten har inget...
Det handlar alltså inte om symetri på RIKTIGT , utan en symetri som är knuten till dig personligt. Kunde du inte sagt det direkt
[ATTACH] Du får gärna utbilda mig i den korrekta beskrivningen av symetri isf.
En mobil med notch kan aldrig vara symmetrisk oavsett en minimal haka eller ej.
Är det verkligen samma storlek på alla kanter på iPhone av senare model? Notchen filtrerar du bort? Om du inte ser den så lucky you
visst är det så, alla kan inte gilla samma. Men hur tycker du att det är symetri när det är en stor "notch" som enligt konstens alla regler inte...
Det har du säkert, den har en jäkligt bred notch oxå. Det är ok om den har front riktade högtalare? annars går det utnyttja ytan till ännu bättre...
Symetrin förstörs ju per automatik med en notch. Apples variant är ju så groteskt bred att jag knappt ser nyttan med att dom använder sig av den....
Eller så har inte alla samma upplevelser som du? Som jag skrivit så har jag ägt några med edge, har inte haft några som helst problem med dom....
Jag vet att på OnePlus så har den visat runt 5% mindre från 100%, det gör den även på min OnePlus 3 Märkligt.. Kör dom med kassa batterier eller...
Får hoppas google bakar in det officiellt i Android.
Snyggt och ser ramlöst ut. Många/klagar på feltryckningar och dyligt men har själv aldrig haft några som helst problem med det på dom jag ägt....
Trots din fantastiska stavning förstår jag dig:) Nämen som du påpekar så är nog inte appen den mest trovärdiga i just batteri hälsan. (hoppas jag)
[ATTACH] Hur väl kan man lita på Accubatterys uträkning av batteri hälsan? Min op6 tex, köpt I december tror jag. Enligt appen har den 91% hälsa...
Se det som nåt positivt Nämen.. Recover password å skapa ett nytt?
Känner mig helt dum nu.. Haha Har kört denna browser länge nu men tydligen har min hjärna filtrerat bort svaren på mina frågor... Tack för tipsen :)
Den täcker det mesta jag är ute efter. Hade velat vitlista några få sidor som förtjänar mitt stöd men man kan inte få allt kanske. :)
What? Hur hittar jag märkt läge? Edit... Nattläget menar du? Hur Fan har jag missat det
Kör Samsung internet nu för tiden. Är nöjd i helhet. Kör med adblock tillägg. Vissa sidor behöver jag reloada för att kunna scroll i. Om detta...
Ge den lite mer tid skulle jag råda dig.
Sålde några skal/skin till pumpkennet, inga konstigheter. Rekommenderas
Vet du var den officiella källan för uppdateringar är?
Lawnchair finns på Google p store, men har inte uppdaterats sen juni2018, installerade v2 alpha från en sida igår. Verkligen underbar launcher...
Jag har ju svarat på det, och du känner till min dom. Är väl inget att diskutera vidare om kan jag tycka. Trevlig fredag!
Klart det räcker, det räckte för mig för att få den bilden jag har, kör nu med en gear s3 och kunde inte vara mer nöjd. Du får nog ta å acceptera...
Har aldrig ägt nån, dock lånat vid några tillfällen. Om du upplever att Apple har bättre användarupplevelse så är det helt ok, själv tycker jag...
Användarupplevelsen är dock högs personlig om hur man känner. Kör själv tizen å saknar inget alls.
Hur menar du att Apple är många år framför konkurrenterna i användarupplevelse? Pga formen? När du skriver många år måste det ju vara nåt oerhört...
Jo det är tanken,men vore intressant att se om nån har testat nån av tjänsterna å se hur upplevelsen är.
Köpte ett dbrand skin, allt som utlovat,snabb å trevlig. Rekommenderas
Nej så blir det inte inte för mig iaf, det blir 3st jämnstora
Det är bara att avaktivera 1 av dom?
Där håller jag inte med dig alls, iofs om nån skickar ett foto så öppnar jag mobilen ändå, för oavsett skärm form på klockan så är det ingen bra...
Smartlauncher 5
Lägg ut en köp annons med kravet på en äldre version av Android här i köp/sälj så får du nog napp.
Beror väl på om den är köpt via webben å hämtad i butik? Eller har jag fel?