Separera namn med ett kommatecken.
Då ser vi samma [emoji106]
När jag klickar på länken så ser jag erbjudandet men kan inte hitta det själv längre. Skumt. Förstod inte, ser du erbjudandet eller ser du samma...
Jag får samma nu, 12500 kr för en Note 10+. Så erbjudandet är nog slut och priset verkar ha gått upp.
Yes 10600 kr är ett bra pris!
Dom betalar även i efterskott. Eller endast i efterskott. Tror du måste maila dom kvittot.
Jag reagerade också över det.
Tele2 är sämre än Telia. Framförallt så har kunderna ökat så pass att kapaciteten har blivit sämre och lidande. Har haft Tele2 i 5-6 år iaf och...
Du kommer inte ha några problem med Tysklandssålda Pixel telefoner.
Skickat PM om Airpods 2.
Okej, intressant! Tack för ditt utförliga svar.
Tackar, får helt enkelt prova dårå :cool:
Om man tex gör ett köp via Paypal, får man bonusen då? Det borde ju vara så.
Nej tyvärr inte. Oavsett så fungerar det inte alls bra. Om det nu skulle finnas ;)
Brukar inte se fram emot måndagar men ser faktiskt fram emot denna iaf. Ska bli intressant och höra vad du tycker om Snapdragon varianten.
Vad har du funderat på för budget? Och vad är viktigt på nya telefonen? Kameran? Batteritid? Osv, då blir det lättare och hjälpa till.
Jag gillar den svarta. Discokulan är för mycket för min smak o_O :D
Hur har ditt sim-kort fungerat i tidigare telefoner? Kollat igenom dina APN-inställningar? Din operatör har inga störningar just nu? Om APN ser...
Ja det kan helt klart dragit batteri.
Det har dom haft tidigare iaf. Så borde vara så nu också.
Beroende på vart du säljer men lite över 6000 kr borde du få.
Mocolo har varit bra till andra telefoner så borde vara bra till Note 10 också.
Japp det ser ut på bilderna som kameran levererar. Men vill åt selfie-läget från GCam, gillar den. Och sen kan det vara roligt och pilla på GCam...
Jag håller med. Jobbar man dessutom natt så är det nått fel om du ska behöva hålla koll på telefonen under dagtid. Såvida du inte har jourtjänst...
Räkna inte med några underverk med Snapdragon. SD och Exynos ligger väl jämbördigt just nu i tex S10+. Men kan kanske göra lite grann. Köper jag...
Jag använder också samma funktion för att slippa notiser först och främst härifrån på Swedroid som plingar i tid och otid [emoji6]
Nu är vi ju alla olika med olika förutsättningar. Men rutiner är alltid bra. Men man måste ha disciplin på sig själv att följa dom. Men...
Det har med vissa kombinationer av band och göra. Verkar drabba Telia och 3 kunder endast. S10+ har bra skärmtid men det finns ingen chans att...
Inställningar, iCloud och sen nästan längst ner.
Skickat PM för en stund sen.
Jag störde mig också på framkameran i min S10+. Eller kanske inte hålet i sig men resultatet att den låg där den låg, då får mottagningsstaplarna...
En liten notis att tänka på. Med Mate 20 Pro så syns inte notiserna i statusbaren för det finns ingen plats pga notchen. Notchen är ju i sig...
Han menar varför rabatten gavs från början. Skulle tippa på Benify.
Ja men då håller jag med. Släpps det uppdaterade modeller 2 gånger om året så kommer skillnaderna inte vara stora tyvärr.
Varför ett bättre val? Det mesta är minst lika eller bättre i Note 10+ jämfört med S10+. Och då bortser jag pennan helt. Pennan är ju ett plus...
Värt eller inte, du kommer inte kunna stå emot :P
Håller med! Det kommer ju dock inte vara enorma skillnader mellan S10 och Note 10 överhuvudtaget. Verkar som fingeravtrycksläsaren snabbat upp...
Stora. Go big or go home ;) Du rå?
Är sugen helt klart! Vill ha en bra kamera och Note 10 verkar ha kanske den bästa just nu. Och sen möjligheten till GCam är ett plus. Avvaktar...
Snarare bättre processor, och möjlighet till GCam eftersom det är en Snapdragon. Sämre garantier är det och telefonen måste skickas tbaks till...
Priset har gått ner 200 kr på några dagar :P Beställt?