Separera namn med ett kommatecken.
Var det en säljare på Telia som påstod att detta skulle gå kan man ju tycka att det borde ersätta dig för den faktura som du antagligen kommer att...
Varför skulle de komma en faktura från Telia på uppsägningstiden från Telenor? Telia fakturerar väl sitt abonnemang men inget annat
Du kan köpa en helt ny Mi A2 för 1800 i fyndhörnan eller 1900 ordinarie. Xiaomi Mi A2 64GB Röd (Limited)
Knappast. Då skulle MÅNGA fler ha erfarenheter av detta. Det är snarare så att de väldigt ofta släpper igenom brev som ligger precis över en...
Är det Kina-varianten av Mi band 3?
Lite nyfiken på hur du tänker här. Det är ju inte Telia som slarvat bort mobilen. Varför ska de stå för förlusten? Du har tydligen fått pengar...
Du fick ju en rabatt på mobilen för at du band abonnemanget. Om du inte stöter på någon som är extremt intresserad av goodwill torde de därför...
Tror det försvann för några månader sedan. Ett tag var halva priset i tre månader borta också, men det är väl tillbaka nu i alla fall.
Guddottern fyllde 15 i helgen samtidigt som hennes gamla S5 visat tecken på att vara verkligen trött på livet. Vilket gav gudmor en ursäkt att...
Kan du förtydliga din fråga?
Att bara byta glas brukar vara ett rent h-e. Inte kollat hur det är på just denna mobil, men att separera glaset från digitzern brukar vara......
Det har varit uppe tidigare.
Jag bytte ut min Archer 200 till den router Tele2 säljer (Huawei 525) i stugan för någon månad sedan. Oj vilket lyft! Den största skillnaden var...
Låter inte som samma sak. Det du beskriver låter mer som reklam, typ pop-up, på hemsidor. Har inget med mobilen i sig att göra utan det hänger på...
Kan det vara någon form av "världstid" som du klickat i.Alltså så att man kan kan ha tiden för två platser. Titta antingen i widgetens...
Ja det borde den vara. Så omstart ska inte behövas av den anledningen.
Ingen aning, men det låter osannolikt om inte mobilen har något problem. Startar i stort sett aldrig om mina enheter ch har aldrig upplev något...
Ja, arbetsminnet. Men det är något helt annat.
Töms verkligen cahcheminnet vid en omstart?
När det är hårdvaruskillnader brukar det ckså vara annat exakt modellnummer (finns någonstans i "om mobilen"). Kollat detta?
En launcher är ingen dum ide, men du kan ju helt enkelt låta bli att lägga upp genvägar. Ta bort de du har och se till att inga nya tillkommer. I...
Men är det just denna typ av reklambilder? I så fall finns beskrivning något inlägg upp. Det finns även en antal andra "vanliga" appar som skickar...
6GB/barn om man anger barnens födelsedatum (den vuxne står fortfarande för abonnemanget) om barnen är under 18.
Jag har inte koll på priser för extra surfkort, men tänk på att om barnen får ett varsitt Vimla kostar det i princip 80 kr/månad extra per kort...
Men bra för föräldrar till mindre ansvarstagande (alltså rätt normala) barn/tonåringar... :O
Det kan det vara. Började det efter att ett skydd satts på?
Det är inte 10MB överallt. Tex USA är det 250MB. Utan att ha kollat skulle jag kunna tänka mig att det är "dyr-länder" typ Turkiet som har 10MB
Det blir inte automatiskt någon ny period. Vet inte vilken möjlighet man har att aktivera ny period. När det blir resa utanför EU för min del blir...
Precis! Och det kickar igång och kostar hela dygnsprlset redan vid första lilla databiten. Så har man tänkt att ha dag när man inte vill betala...
Visst gör du det! Du skiftar bara användare med hjälp av den där profilknappen (uppe till höger) som du noterat enligt ditt senare inlägg. Har du...
Kan du inte ändra på den "insnöingen" då när vi försöker förklara att det inte behövs? Du behöver aldrig märka av "det andra" kontot annat än om...
Jag menar att markera inne i själva dokumentet. I detta fall ett Word-dokument jag hade i Dropbox. Här är "Kopiera" de två papperen i övre högra...
Har du försökt markera i dokumentet, högerklicka och kopiera respektive klistra in om du är på dator. Eller markera, välja kopiera (ser ut som två...
Nej detär inte en schimär. Det ÄR problemfritt att ha två konton.I synnerhet om du bestämmer dig för att I FORTSÄTTNINGEN hålla det ena som...
Med tanke på hur blodtryck mäts (vad det är som mäts) har jag svårt att se hur det skulle kunna lösas med enbart en app. Kombination app och någon...
Nej det tycker jag inte. De kanske inte har planerat att ha den i sitt sortiment.
Förväntas in i lager i övermorgon (7/6)...
Telia och Halebop ger ju rabatt på mobilen. Därför kraver de bindning. Tele2 ger, som sagt, ingen rabatt men låter dig i alla fall dela upp...
Ja, eftersom Tele2 inte inte har någon bindningstid och inte ger någon rabatt på mobilen blir totalpriset fortfarande 6196. Du kan välja Halebop...
Låter jättekonstigt. Hänger med rätt bra om på vad Halebop har för erbjudanden (utom Student eftersom det inte är aktuellt för mig) och har inte...