Separera namn med ett kommatecken.
Kan för övrigt rekommendera sportypal för att hålla koll på rundorna, det är enkelt och bra!
Jag springer med den från teknikmagasinet, funkar bra men den skyddar inte mot regn. Har tänkt tanken att sätta en fryspåse över telefonen när...
Jag upptäckte precis att aktiekurserna börjat synca en gång i timmen efter uppdateringen, kanske är det som dragit ner min batteritid. Stängde av...
Kika på tredje inlägget.
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=19746 här, var hur enkelt som helst.
Bara jag som upplever sämre batteritid? Annars funkar allt som det ska, men har inte märkt några förbättringar som jag använder mig av.
Mitt problem med att bara 3 händelser läggs in verkar bero på att ical filen är felaktig, om jag öppnar filen i anteckningar så ser jag att det...
Jag studerar vid Örebro universitet och de använder sig av Kronox, när jag importerar iCal filen så bearbetar kalender 3 händelser som läggs till....
Jag använder 3g watchdog, fungerar bra tycker jag.
Jag upplever faktiskt motsatsen, dock helt utan vetenskapliga belägg. Men det känns som om det går åt mer batteri med WiFi på min telefon.
Jag vet inte om det är möjligt, men jag vet att det finns en App som heter go to url, där du snabt kan ändra vad du vill söka efter. Kanske kan...
Jag upplever att batteritiden är bättre när telefonen får vila, tappade 2 % under natten med WiFi på, men samtidigt känns det som den drar lite...
Om du har den på IQ men endast WCDMA då? Då ska den bara köra på 3g nätet.
Det ska stå på IQ, men också GSM/WCDMA automatiskt. Det gör det för mig och det funkar som sagt som det ska.
Jag hade samma problem till och från innan jag uppdaterade till senaste firmwaren, sedan dess fungerar det perfekt. Har tele2 kompis.
Oj då, läste visst inte ordentligt. Riktigt bra App dock!
Jag hittar den på market med min desire för 2 minuter sen utan problem.
2. Jag vill kunna flytta filer mellan dator och telefonen genom wlanet, ser inte att det går att göra, behövs det app för detta? Det går bra...
Mitt samtalsljud är ok, men inte mycket mer. Har inte trådskaparens problem men min gamla SE hade klart bättre ljud.
Jag lägger ner min teori om att wi-fi skulle påverka laddningen, har testat lite olika under några nätter nu och det verkar ha varit en osannolik...
Jag tror ändå att wi-fi e med a påverkar i min telefon ändå. Den hade inte laddat till 100% en enda gång sedan uppdateringen, sen ändrar jag av...
Det känns ju osannolikt att jag skulle ändra inställningarna för att sedan lyckas missa en "svacka" 4 dagar på raken, då den inte laddat...
Nä nu e jag lite trött på telefonen, imorse var laddningen på 89% igen. Skumt då den fungerat bra sedan jag gjorde ändrade Wi-Fi inställningarna...
Det e bra konstigt, men jag tycker det känns som om Wi-fi hindrar telefonen från att ladda fullt. Min fungerar klockrent nu iallafall, med...
Jag har löst problemet med att batteriet inte laddar fullt. Först märkte jag att jag får full laddning ifall jag stänger av Wi-Fi, märkligt men...