Separera namn med ett kommatecken.
Mindre bezels och tunnare mobiler, tycker XZ2 och XZ3 är för tjocka.
S9+?
Äh, samma sak med black friday ju ;) Flera som drar det över helgen. Vissa börjar ju på måndagen och kör en "Black week". Totalt spårat ut :p
Tack för erbjudandet, men redan haft en OP6 (:
Har inte fått något sedan 20.e oktober. Känner på mig att jag fick många frågor gällande hur jag betalade med mobilen i slutet, förmodligen för...
Får fundera igen ;)
Har en lila Samsung Galaxy S9+ i bra bruksskick. Bytes gärna mot OP6T, iPhone X eller Huawei Mate 20 Pro. Finns i Stockholm och ser helst till...
Just nu kopplade jag bara mitt Revolut-kort till Curve, bara för att få hem kortet. Det är tänkt att jag senare ska koppla mitt SAS Amex Premium...
Inköpta från?
Har verkligen svårt att tro det.
@nza och jag fick inte notiser att funka för tapatalk på hans Galaxy Watch. Någon som fått det att funka?
Ah okej, använder du Tapatalk? Hur ser notiserna ut där? Kan man svara direkt på klockan ?
Hur ofta hanterar du notiser på klockan? Typ raderar skräpmail osv
42mm eller 46mm? Hur stor är batteriskillnaden?
Förstår, börjar med 3200 inkl frakt så får vi se.
Fast pris? Eller är du öppen för bud?
Tack för info (:
Är det 42 eller 46 mm?
Japp, det funkar ju (: Själv siktar jag på att köra Curve i Sverige i kombination med mitt Amex för att kunna få spend på mitt Amex där det inte...
Revolut har en gräns på 5000£/50000SEK om jag inte minns fel, någon får gärna rätta mig. 200£ på Revolut, skillnaden är dock att uttag på ATM...
Curve har dock en lägre gräns för fri valutapåslag om jag minns rätt.
Med Samsung Pay används även NFC, även jag upplever att man måste komma nära terminalen, har dock inte provat Google Pay för att jämföra än.
Kikat på Revolut? Tycker det är ett riktigt bra alternativ vid utlandsresa.
Visa funkar inte enligt Revolut och Google.
Har du Revolut MasterCard?
Dock så stämmer det ju inte alltid, kollar vi ovan så funkar det inte på hans Hemköp men på min. Vissa butiker är snabbare på att aktivera NFC på...
Varför inte bara använda eller uppdatera den listan?
Ingen aning, ta gärna bild på hela terminalen när köpesumman står på den så kan vi se. Om det finns en NFC symbol på terminalen så ska det fungera...
Den ska du inte blippa på. Om din lokala Hemköp har stöd för NFC kommer du se det på skärmen om den nu kör en verifone terminal som min Hemköp...
Vad menar du med via seqr? Det ska vara själva betalterminalen som ska ha stöd för NFC, på displayen bör du se en NFC symbol på Hemköps Verifone...
Tekniskt sett borde det fungera på alla ställen som har NFC aktiverat på terminalerna samt tar visa/MasterCard contactless.
Någon har fått för mycket luft :p
Folk som har Samsung Pay harvest tidigare rapporterat att man behöver ändra någon typ av inställning innan det funkar. Annars är default satt till...
Kikat med syrran och återkommer
Har du bilder på skadorna?
Det går inte, om du klickar in på Paypal i Google Pay har du inget alternativ för kontaktlista betalning. Paypal är ett betalningsalternativ,...
Härligt. Undrar om fler folk får upp ögonen för Revolut nu när det finns med som betalningsalternativ ;)
Samt att banköverföring är så gammalmodigt att Swish har ersatt det, så det kan det ersättas.
Ser toppen ut, eftersom fintech blir vanligare och vanligare så skulle även Revolut kunna vara ett betalningsalternativ då flera på forumet...
När jag ändå skriver här, ni nämnde att man skulle kunna får skriva in frakt i förväg osv, ett tillägg till detta borde vara någon typ av ruta för...