Separera namn med ett kommatecken.
Letar efter en IPhone XS Max 64GB i Spacegrey färg. Kvitto ska ingå och fint skick är ett krav.
Polaren letar efter en schyst smartklocka. Han gillar Samsung's klockor då han har en S10:a som telefon. Så nån som har en Samsung Gear S3...
Sålde en telefon F2F till pannnkakan. Allt gick snabbt, smidigt och trevligt till!
Shazam! (2019) - IMDb Höga 7.7 på IMDB men näää vilken besvikelse.
Har lämnat in ett flertal telefoner in på Samsung Service Point i Kista/Stockholm och dom har aldrig frågat efter kvittot fast jag t.o.m frågat om...
Ändra till köpes.
PM
Bud kan vara ok men kommer inte släppa den för 8600 kr.
Säljes tillsammans med telefonen. Vill ha ett skal o skicka med telefonen. Tack för förslaget men är inte intresserad av Note 9.
6 oktober.
Säljer min Iphone XS Max 256GB i spacegrey färg. Inga märken eller repor, telefonen är i kanonskick. Kvitto från Netonnet ingår samt alla...
Aldrig i livet [emoji4] Vabbade förra veckan.
Jobbigt och vabba? [emoji4]
Var på väg och nypa en med därifrån (Tretti) jag med men ändrade mig i sista sekunden och tog en från Webhallen som har en butik 5 min från mig....
Nu spekulerar jag bara men kan tänka mig att folk vill få loss lite snabba pengar. Kanske kan kännas som lätta pengar när du ändå har...
Jag hade returnerat! Beställde du via nätsida eller butik i närheten?
Har du kvar din Exynos variant också? Hur upplever dom jämfört med varandra i tex batteritid, flyt osv? Gärna några kamerabilder mellan stock...
Det där har diskuterats många gånger och vet faktiskt inte om det har framkommit nått 100% svar angående garantier vid omflashning av mjukvara....
Tänk på att du har verkligen bestämt dig för att behålla den. Ska du flasha in NEE-mjukvara i den från den ursprungliga polska så kan dom upptäcka...
Ingen fara och välkommen! Valde mellan M365 och M365 Pro men orkade inte vänta och har inget behov av det större batteriet eller den större motorn.
Det står i den allmänna tråden om elscooters. Men dom flesta tar med sig den in i affären och går/leder den. Jag kommer köpa ett lås till min.
Sålde en telefon till hiro. Allt gick snabbt, smidigt och trevligt till. Rekommenderas varmt!
Hon var inte sådär våldsamt impad helt ärligt. Men det verkar som att jag inte har blivit deporterad till soffan tack gode gud [emoji6]
Hmm det här blir intressant :cool: En Xiaomi M365 som ska bli mitt nya pendlarfordon till jobbet under sommaren. [ATTACH]
Nu är frugan på väg hem från jobbet härligt ovetandes vad jag shoppat. Hon brukar inte bli sådär vansinnigt imponerad av mina elektronikinköp...
Nu står den här :cool: [ATTACH]
Ja min hade samma och den ska låta så.
Såld till @hiro
Skickar PM
Håller med er. Uppdateringarna kommer verkligen som dom ska! :P
Fick uppdateringen OTA nu :)
Säljer en Iphone XS 64GB i guld färg! Telefonen är i nyskick. Skärmskydd har suttit på sedan start samt skal så telefonen är helt repfri....
Scootern verkar finnas inne på Webhallen men priset har gått upp lite till 4449 kr.
Det lutar starkt åt det :cool:
Har en bokad på Webhallen för 4249 kr. Hämta ut är frågan? Egentligen en dum fråga då jag kan åka med den till jobbet hela sommaren och...
Bytte telefon med Aid. Grymt trevlig person och en mycket smidig affär. Rekommenderas varmt!
Köpt efter buds erbjudandet [emoji6]
Tack men nej tack.
Var tvungen och nypa ett paket jag med. En till mig, en till en av mina närmaste vänner och en till jobbpolaren. Fyndläge :cool:
Säljer en svart Samsung S10+ 128GB i nyskick! Endast testad hemma. Dbrand sitter på baksidan och ett svart Spigen Thin Fit i nyskick följer med....