Separera namn med ett kommatecken.
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen :D
Får väl se vilket jag får från NoYes, ligger i Jönköping nu och väntar på att skickas till Malmö :D och nu när du skriver så gott om den längtar...
Vad heter den där underbara batteristatuswidgeten? :)
Det låter ju skitbra! Du sammanfattar vad jag har föreställt mig/hoppats på väldigt bra, blir absolut en Pro när jag kommer hem från semestern :)...
Va glad jag blir att du säger så! Sitter just nu på en Magic och är väldans sugen på en Mini Pro. Hur har övergången från Magicens 3,2" skärm till...
Låter ju inte så förfärligt. Hur är Minin att surfa, läsa nyheter och liknande på?
Okej, tror nog jag kan leva med det. Ni som har gått från en "normalstor" Android-nalle till Minin, vad tycker ni om att man endast kan ha en...
Tack, alltid intressant med unboxing vilket fall som. Ni som har Mini, kan man själv välja bakgrundsbild (jag vet, låter otroligt korkat men...
Kanon! Ja jag tycker den är perfekt, man kan ju customisera den nästan hur man vill, om jag får uttrycka mig lite svengelskt :) Ingen som kan...
Skärmen på Magicen är inte heller mycket att hänga i granen i direkt solljus, framför allt eftersom att jag har ganska låg ljusstyrka, så det kan...
Phone4u har preliminärt leveransdatum 28/6, alltså om 4 dagar för 2800 (billigast enligt prisjakt). Är riktigt sugen på en sådan liten rackare,...
Väntar också på dem så att jag kan sätta en massa på min laptop :D
Ja det går, lättast är dock att använda Tone Picker tycker jag :)
WOW! Jävulusiskt bra jobbat killar! Jag kommer bli fattig pga/tack vare det här :D Tycker ni har ett jättebra utbud redan, tror det kommer bli en...
Det låter väldigt konstigt. Säker på att du har rätt tid och datum-inställningar? Om du har det, prova då med en alternativ SMS-app, så som...
Samma här, blir inte klok på detta :(
Ska du hitta närmaste snabbmatsrestauranger finns det en app som heter Fast food som fungerar bra tycker jag :)
Everything iDon't, Android does ;)
HAHAHA jag beställer lätt 500st om de ser ut så, tänk er det partytricket! :D
*Gilla* ;)
Jag vill ha en Nexus One :(
Tack! Men wtf, hur får man bilden som signatur!? Är jag helt kass eller :(
Härligt att den är på G! Ser fram emot en massa onödiga accessoarer :D
Jag vill också ha en signaturbild om man får be snällt :D Vill helst ha den i samma storlek som en userbar, eller så stor som din är. Något...
Jäklar ja den var billig nu. Snygg var den också!
+ 1 :D
Skulle lätt kunna tänka mig att köpa alla dom sakerna :D
HAHAHAHAHA :D *hand on face*
Ett par klistermärken, en mugg och kanske en t-shirt skulle jag helt klart vara intresserad av :D
Och kört Android ;)
Körde också den innan, så + 1 få det bli. 52 dagar till studenten!!!
+ 1 på den!
Standardläsaren i Android 2.1 är faktiskt ganska snabb, så den kör jag nu.
Och min lista :D Appar: 3G Watchdog - Håller koll på datatrafiken över 3G. Man kan ställa in sin månadskvot så varnas du när du börjar närma dig...
Hoho, ser väldigt trevligt ut!
Me 2 :(
Du kan stänga av Sense genom att gå in i Inställningar -> Program -> Hantera program -> HTC Sense -> Rensa standardinställningar. Sen trycker du...
Om han inte redan inhandlat en spelare kan du ta en titt i den här tråden. Cowon i9/S9 är väl mest rekommenderade där :)
Inte alls vad du efterfrågade men det är åtminstone en liten LED-ficklampa :D...
+ 1 Vissa laptops har t.o.m inbyggda minneskortläsare.