Separera namn med ett kommatecken.
1 Augusti gäller det att vara redo för dom som väntar på Guld versionen. [ATTACH]
Tryck på "Öppna inställningar" i den rutan..Inaktivera alla 3:a parts appar som har tilllåtelse att göra det för tillfället, sen aktiverar du det...
Du vänjer dig...Du är inte tillräckligt gammal ännu för att inte kunna! :P
Har använt min iPad med IOS 10 betan till all min surf/mail och annan kommunikation idag och jag gillar det verkligen och längtar tills skarpa...
Nej, notiser är inte löst. Tråden på OP forumet är 81 sidor och 1614 inlägg långt. Fix till detta ska (eller bör komma, semi bekräftat av OP)...
Huvva..20 grader, mulet och ganska kraftiga vindar ute..Känns underbart när det varit så varmt senaste veckan. Skulle kunna tänka mig flytta till...
Detta är senaste.
Bara 20 grader ute just nu....Fyyy fasiken va skööönt! :cool:
Det är inte så att ni har Nova launcher och har dubbel tap för att låsa skärmen aktiverad i nova inställningarna och använder den när detta...
Shit..När jag kollade på Qualcomm så stod det inget om att dom inte skickar till Sverige (Vilket det gör nu), och EasyAcc står fortfarande som att...
I Photos så kan du dela mappar och enskilda bilder via "Share" knappen uppe till höger.. Samma funktion finns inne Photos apparna på IOS och...
Länken var bara ett tips överlag, kan ju vara nån annan som inte känner till den. :o
Precis, Överlag så signerar Apple dom 2 senaste uppdateringarna så man kan backa, Förutom vid större ändringar (Ex från 7>8) så tar dom bort...
Jo, det kommer den att vara även när Final versionen släpps misstänker jag, tyvärr. Men som du säger den är 4 år gammal så man kan inte förvänta...
Ja, sjukt ovant! Men man vänjer sig.. hoppas man! :D
Hur mycket utrymme använder du på Style då? Kolla igenom det så ser du ju om 32GB räcker. Och gällande bilder så använd nån molnbaserad lösning...
Då du har en budget på max 3500, Och 5,5", hyfsad kamera, bra ljud på både högtalare och lurar så är det ju en begagnad (eller hålla utkik hos...
På OP forumet så hade dom en Google forms enkät nån vecka sedan där dom frågade om just deras skydd, och vad jag läste så kritiserade alla...
Ett par Amazon alternativ: Tronsmart QC 3.0 12000 mAh EasyAcc QC 3.0 10000 mAh
Nybox? http://www.nybox.com/about/how-it-works/
iCloud är säkerhetskopiering av samtliga inställningar,appar, app inställningar och dokument som du har på din IOS enhet. iCloud Drive är Apples...
Hahaha :D
Haha, att den äldre generationen alltsom oftast totalvägrar ändringar i deras teknik grejer. :D
@jnsson Såpass. Tycker det är imponerande att hon gått med på uppdatera överhuvudtaget. :D Btw..Såg nåt på OPs forum att fix för notifikationerna...
Där såg hen ju riktigt scary ut.. yelp. Mardrömmar inatt! :D
Åh fan va söt [emoji7] Vill ha! Haha.
@Rebecka därför man inte stiger upp, bara byter ut vattnet enligt behov.
Hahahah :D Har du lagt upp nån bild på valpen senaste dagarna? :)
Är det bättre/roligare än att leka med frugan? ;)
Skippar dom den fysiska knappen så blir jag överlycklig, en ren touch/kapacitativ baserad knapp är <3
Händer det nå kul där vid datorn då @jnsson ? :D @Rebecka, därför man har badkar hemma...För dagar som dessa. Bara fylla upp den med kallt vatten...
Och tillägger med EUREKA....Fy skam den som ger sig @Timpppa :D
Jag skulle säga Nej, inte read only...Men då är jag inte helt insatt i fördelar/nackdelar med det. Mer info här. Under System read only options....
Är folket ute på dumheter när det är så tyst här?
Kollade precis...Och avinstallation behövs från 2 platser..Enhetshanteraren (Under bärbara enheter - Oneplus A3003) och avinstallation (Oneplus...
Ser ut likadant för mig (Om du syftar på att man under Enheter ser ONEPLUS A3003 och CD-enhet Oneplus Drivers).. Gå in i enhetshanteraren och...
@Timpppa Precis som @Honda säger...Kan inte vara annat än drivrutiner på datorn som spökar nu.
Alltså....Givetvis krävs 3G eller 4G för detta!
Japp på datorn är det. Om du nu kopplar ur usb kabeln och använder volym knapparna så gröna "Start" texten längst upp ändras till "Recovery mode"...
Spontanlyssning..Absolut, bara inaktivera offlineläget och lyssna på precis det du vill.