Separera namn med ett kommatecken.
Med vanliga kortet har du ett maxtak på 20 000 poäng per år. Premium saknar detta och är givetvis att föredra. Även minst 15p per 100 sek osv. i...
Mörkt läge finns enkelt att byta till i nästa version av forumet. Hoppas själv att tiden hittas att puttra ut den snarast.
@Baggen Största fördelen med SAS EuroBonus korten är att du "sparar" till resan utan att behöva lägga undan pengar på ett sparkonto. Varje gång du...
Blir intressant om detta stämmer, jag personligen tror att Apple endast hamnar hos de större operatörerna där t.ex Fello och Vimla dröjer ett tag...
Hade önskat att Elite dangerous kom till Stadia. Datorerna jag har är bare minimum och så skulle jag vilja uppleva det i 4K HDR till skillnad på...
Som @220volt, plocka ur hårddisken om du är orolig. Slå en spik eller borra igenom hårddisken. Finns mycket data man kan återskapa relativt enkelt...
Inte mycket till mellandagsrea i år heller. Kan det vara dåligt med erbjudanden pga ökad konkurrens och överlag "låga" priser hos butikerna?...
Finns bara bitwarden ;-)
Folk :-P
Inte så konstigt då det är brist på ansjovis och saknas helt i vissa butiker ;-)
Mellandagsrean drar igång efter 00 den 24e så är det inte akut akut kanske du kan spara en liten slant på ett bra erbjudande.
Ta nu inte och snåla om din hälsa är på spel. Tumma på något annat och käka nudlar en månad eller två istället :-) Hälsan går förs - alltid.
Månader, intessant hade en hemleverans för ca två veckor sen och då fanns inte det här i appen för mig.
Har en hemleverans idag och efter uppdateringen som kom för ett tag sen så kan man numera följa leveransen vart de är och antal stopp innan det är...
De kunde göra som i USA och släppa den samtidigt nu när smittan ökar.
Verkligen 15 då är det Kalle, vill jag se ljuständning så slår man på TVn 14:55 som sig bör :-D
De senarelägger starten så man inte ska tänka på vad de klippt bort i år.
Har ännu inte sett Netflix version av cowboy bebop men minns att serien var underhållande när den kom sent 90-tal.
Är det WB är det sagt 45 dagar efter biopremiären att den ska vara tillgänglig på HBO Max. Edit länk; HBO Max – allt du behöver veta om nya...
@Leo83 finns ju radera i drive. Fungerade fint för mig att radera. [ATTACH] [ATTACH]
Gå till hem Nej jag vet ej, har med en del som ligger där. Aldrig tänkt tanken att de ligger kvar.
Det går på rätt håll nu när både Samsung och några tillverkare till går ut med att uppdatera enheterna under längre tid. Samsung är väl fem år om...
Enda anledningen att två abb är kvar i hushållet är pga tipsningarna och att man kan spara 100GB surf vilket är välkommet till långresor/semester....
Nix, som tidigare nämnt är modellen EOL.
Här görs det men med tre ungar som har en förmåga att dra fram saker utan att plocka undan helt gör att det är lite som att skotta i snöstorm....
Julstäda...
Samma typ av människor som säljer för 4000:- och vid byte är bytesvärdet 5500:-. Högst rimligt att en vara är värd mer vid byte *himlar med...
Flyttade in inläggen hit ;-) Security Now avsnitt 849 tar upp detta; Security Now (Audio): SN 849: Log4j & Log4Shell - Apple AirTag Abuse, Amazon...
Tack, ja vi tar och lugnar oss nu när julen kommer inklampandes.
Om jag inte minns helt fel är det eller varit problem med bevakade trådar/ämnen. Men det kanske bara var att få notis genom E-post :-/ Ping...
Jag röstade men valde bort Pixel då den inte säljs i Sverige.
testinlägg 4
Haha ja jag med men fick en flashback när du nämde clay :-)
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=63m0RJRNy88
Testinlägg 3
Tack jag skrev två inlägg, se om de syns för dig. Dock ligger hela s8 serien i den arkiverade delen av forumet så jag vet inte om det påverkar....
Testinlägg 2
Testinlägg 1.
Det stämmer, jag får frågan endast var 30e dag. Loggar som sagt in och ut flera ggr om dan och är en flitig besökare av forumet ;-)
Då har vi iaf konstaterat att ni är alla ständigt inloggade och min tes att det kan vara problemet kanske kan stämma. Att logga in med 2fa är ett...