Separera namn med ett kommatecken.
Säljer en Huawei Mate 20 Pro 6/128GB svart som jag fick hem idag. Säljer telefonen då storleken på min Google Pixel 3 passar mig bättre helt...
Här kommer det äntligen lite bilder på allt :) Tillbehören till surfplattan är fortfarande inplastade och orörda. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]...
Storleken är helt perfekt och jag är förälskad i telefonen :D. Blir att lägga ut Mate 20 Pro till försäljning strax :P
Äntligen fått leverans av min Huawei Mate 20 Pro och Google Pixel 3 :). Huawei Mate 20 Pro är köpt via Tele2 och Google Pixel 3 via Clove.uk....
Äntligen :D nu blir det leka lite med båda :) [ATTACH]
I'm out :)
Noterat! Kör budgivning till och med imorgon kl 17:00. Kommer tyvärr inte kunna skicka plattan förens på onsdag. Självklart innan sista...
Sorry missade skriva det i annonsen. Det är 32GB varianten.
Ska inte vara några problem alls att ta garanti ärenden med Huawei Sverige då plattan är köpt inom EU. Plattan är registrerad i HiCare appen och...
Säljer en Huawei MediaPad M5 8.4 LTE/WiFi surfplatta. Den är köpt 19/3-2018 från Amazon.de Garanti till 2020 någonting. Kollar upp exakt datum...
Säljer en Samsung Galaxy Watch 46mm LTE som jag köpt via Webhallen på releasedatumet. Klockan är i absoluta nyskick utan några repor eller...
Söker en svart eller grå Essential Phone PH-1 till en vän. Telefonen ska vara i fint skick utan några repor eller andra skavanker. Kartong med...
@Gustav Karlsson
Läste att du skrev XZ1 compact :) iallafall så är Google Pixel mindre i måtten än XZ1 Google Pixel vs. Sony Xperia XZ1 - GSMArena.com
Kan du gå upp lite i storlek på telefonen skulle jag personligen rekommendera Google Pixel som har absolut den bästa kameran av de telefoner du...
Okok :). Hinner du skicka hörlurarna på måndag om det blir affär?
Fick precis oktobers säkerhetsuppdatering till min Huawei MediaPad M5. Imponerande för att vara Huawei :).
@nilzie Hur länge tänkte du köra budgivning?
700kr + frakt
600kr + frakt
Budar 500kr + frakt.
Min gamla, den är 46mm :)
Fick jag precis mejl från Clove.uk att min Pixel 3 samt från Tele2 att Mate 20 Pro är skickad idag :D. Blir en trevlig nästa vecka! ;)
Nu fick jag precis i Postnord appen att Tele2 har skickat min Mate 20 Pro idag :D. Bara hoppas att skärmen är bra och att den uppfyller resten av...
Absolut ett mycket vettigt förslag men då är 2 beviljade annonser som idag alldeles för lite :).
Klandrar inte Apple för att dom inte rör LG,s OLED paneler :) Ja telefonen verkar annars klockren men får se hur jag gör om jag avbokar min...
Ska bli intressant om Huawei kommer med ett uttalande. Aja svårt beslut är det iallafall :)
Blir lite mörkrädd när jag läser om alla problem med skärmen på Android Forum for Mobile Phones, Tablets, Watches & Android App Development - XDA...
Funderar på om jag ska avbeställa min Mate 20 Pro från Tele2 eller om jag vågar dra en chansning och kanske lyckas få ett bra exemplar? Är...
Så fort LG är involverade i tillverkning av skärmar så blir det bara skit! o_O
Tycker det är för små skillnader mellan vanliga OP6 och T :)
Huawei Mate 20 Pro är mer intressant än OP6T tycker jag :)
Bytte min Samsung Galaxy Watch mot Mobvoi Ticwatch Pro + pengar med @Gustav Karlsson. Snabb leverans och välpaketerat. Klockan var i utlovat...
PM! :)
WOW! Ser riktigt bra ut :D. Du får gärna knäppa fler kort om du får möjlighet ;).
Nu vart jag inte alls sugen på att få min Mate 20 Pro ;).
Sålda till @Prodrive. Låser tråd!
Det har även Google Pixel telefoner så ingen skillnad där :)
@Bengan800 hörlurarna är dina. Skickar PM strax :)