Separera namn med ett kommatecken.
Men HTC One har inställningsmöjligheter att ändra standard-app. Det är HTC som inte tänkt till.
Nej, du får en fråga om du vill använda vanliga sms-appen som din standard.
Vänta lite nu... Först lanserar Android en funktion att kunna byta standard-sms-app, så fungerar den inte som standard-sms-app?
Jag har stock sense 6 och använder extreme power save mode eller vad det heter ganska flitigt. Jag har Hangouts som standard SMS/MMS-app men på...
Har du Visa eller Mastercard och knappt 320:- över i månaden är det inga problem :) Båda programmen då, annars 213:- för enstaka.
Jag kollade prisplanen och det är SEK212,79 per månad, inklusive skatt/moms för enstaka appar. Jag har redan Photoshop CC/Lightroom-prenumeration...
Premiere Pro har jag pillat DSLR-filmer med i några år. Har använt en piratkopia, men det känns inte okej. Jag kommer köpa Ppro CC när jag...
Tusen tack. Trodde inte intresset fanns knappt, därav jag inte sökte i forumet ens. Lesson learned. Skall läsa ikapp.
Går nog över till att semipro-filma Det lutar i dagsläget åt Kamera "Sony Nex-VG900" Fullformat, "Zoom H5" extern mic, och ett "Sony 135 f/1.8 ZA...
Varför 0,3? Wifi funkar väl?
4 dygn och 13 timmar, 36% kvar i batteriet. Kör som vanligt, fast med super-energisparläget på kvällar/nätter. Sweet.
Jo, Comviq-abonnemang sedan förra sommaren så det funkar automatiskt allting.
Ser det nu, de har gjort om sidan ganska mycket. Har inte varit inne på något år.
Ja, det nollställs alltså varje månad. Var det inte det du ville ha svar på? Edit. Aha, vecka och månad. Då förstår jag. Fel av mig.
1. Knappen är borta när chatten är stängd, alltså efter 22, fram till när de nu öppnar. 2. Ja.
Vet inte om det fanns fog för ryktet. Är BT precis lika för alla nu?
Bra jobbat!
Aha, jag trodde det inte gick att stänga av BT och att detta var en bug i distributionen av Sense 6 uppdateringen till HTC One (M7). Då är det ju...
När du stänger av bluetooth skall den inte vara aktiverad alls.
Bug behöver inte krascha appar. Det kan vara säkerhetshål, batteridrain under vissa omständigheter, konstiga färger på bilderna, bluetooth som...
Det är väl bland det enda man aldrig får säga i en support. "Jag vet inte/Vi vet inte". Korrekt bemötande är att de säger att de skickar vidare...
Inte så troligt med överbelastning. Då hade de lastbalanserat annorlunda och pytsat ut den lite i taget. Jag tror snarare det handlar om någon...
Du lade nog denna fråga i fel tråd.
Kanske går med root men orootat tror jag inte det är möjligt.
Det var väl under veckan? Testa på söndag kväll, då borde den landat.
Om det finns människor som röstar på sverigedemokraterna, så finns det människor som är för dödsstraff. Det är inte ett dugg förvånande. Det har...
Precis lika seriös som ni dödsstrafförespråkare verkar vara.
Då tycker jag dödsstraff skall införas för fortkörning, skattefusk, betalningsanmärkningar och dessa allvarliga mängdbrott.
Med ditt resonemang är det inte bara samma sak, det är exakt samma sak.
Men åter igen, bödeln eller bödlarna mördar ju isåfall den dömda. Då borde de dömas till döden de också? Hur tänkte du nu?
HTC Support likt alla annan, bortsett möjligtvis Apple är bara externa telefonister med extremt begränsade möjligheter och kompetens. Kalla det...
Förvisso. Men jag ringer, smsar och surfar med min bara, det räcker. :)
Jaha, okej. Tack. Finns det folk som gör sånt här frivilligt alltså? Varför då? Uppdateringar kommer ju ändå förr eller senare.
Okej. Kan jag ändra s till off någonstans? Hittar inte bland inställningarna i telefonen.
Vad är s-off och allt det andra stock och recovery? Är det bara ladda ned på telefonen i valfri mapp och klicka och välja installera alltså?
Japp, den hittade alla gånger de där 2-4 MB nedladdat. Deletade dessa filer och startade om telefon, utan resultat... eller rättare sagt, med...
Jag kör kryptering på min lur. Någon av er som får error som gör det också?
Mitt felmeddelande för 6 gången. Har startat om telefonen ett antal gånger mellan varven. [IMG]
Jag testade växla till 4G istället för WiFi, men den stannar på samma ställe där. Startade om och startade på WiFi igen och fortfarande fast på 2%
samma här, låter den ligga resten av jobbdagen så får jag se om det släppt.