Separera namn med ett kommatecken.
Har någon något tips på slimmade färgglada ska med pixelsnap kompabilitet. Gärna lite greppvändligs med. Googles blå orginalskal verkar nice men...
Andra trådar och Googles egna hemsida säger att dom inte stödjer Comviq. Men intressant att kundtjänst eventuellt påstår att det ingår. Haha...
Om du gillar telefonen och lurarna låter det väl som en bra ide att behålla? Oklart för mig om du kan få något likvärdigt med abonemang för mindre...
Hade det annonserats some en deal där inget var hemligt hade nog alla varit överens om att det var en bra deal. Synd att dom känner sig tvugna...
Så vitt jag vet så stödjer inte Comviq esim för klockan. Så vill man använda LTE måste man skaffa ett separat abonnemang med Telenor, Telia eller...
Nu skulle man gärna se deras matte som på något sätt får detta att bli över 25000 Är det inte ens ett skal eller laddare med?
Det är så förbryllande för mig hur många som verkar ha köpt denna utan något som helst behov eller tanke på att behålla telefonen.
Jag är i ganska desperat behov av en ny telefon och lurar. Har en S21 med trasig usb port och endast högra luren kvar av ett par Galaxy buds, så...
Absolut. Nog måste Samsung vara mer involverade i boxen än Google? När Samsung boxen kom så fick väl folk den i special designade lådor, medan...
Föredrar ärligt talat pro över pro xl, men man undrar ju hur dom kan komma upp till 25000, även med abonemangsrabatten.
Nej, har inte pratat med dom
Det är väl bara att acceptera att det är meningslöst att kontakta kundtjänst, dom har ju uppenbarligen ingen aning och har inte heller fått...
Eller hur, känns ju ändå rätt standard att meddela kunder om leveransförseningar. Och skulle verkligen inte köpa skal eller tillbehör innan vi...
Det mesta verkar finnas i lager hos Google Store förutom laddställ
Intressant att det är olika datum. Undra om det betyder att dom kommer skicka ut ett antal lådor tidigare och fler när dom fått in vad som nu...
Enligt ett sms från Comviq så har jag tydligen valt att skjuta upp nummerflytten till den 12e. Så känns osannolikt att vi kommer se någon låda...
Var du redan Comviq kund? Jag har inte fått något.
Skrev precis till deras chatt och som sade att dom fortfarande var inom leverans fönstret. Har vi inte hört något förrän tisdag nästa vecka kan...
Vem vet, vi kanske får vänta till oktober då klockan och nya a lurarna släpps
Gissar också fredag med tanke på att det är då abonnemangsflytten sker. Hoppas dock så klart tidigare då jag kommer resa bort onsdag nästa vecka...
utförligt svar, men jag måste säga att mycket ändå går över mitt huvud och jag är fortfarande inte helt klar över varför alla operatörer verkar...
1421
ja, det är nästan lite pinsamt...
men vad är anledningen att en del klockor stöds (samsung och apple), men andra inte? Går klocktillverkarna in och delar kostnaden eller är det...
Det är inte helt tydligt så vitt jag kan se från Comviq s eller Googles hemsida att Comviq har esim för just pixel watch, verkar vara vara...
Om det är en watch 4 lite i lådan, måsta man då köpa ett separat abonnemang för klockan eller kan man be om ett extra som från Comviq?
Stod det inte i mystery box FAQn att lådan skulle skickas tidigast den 28e? Det känns osannolikt att vi kommer få den förrän nästa vecka.
Fick precis ett meddelande att min nummerflytt blivit ändrad från 29e augusti till 5e september. Jag antar att det betyder att lådan inte kommer...
Visst, men jag hoppas innerligt att det inte blir en resväska som i elgigantens erbjudande :D
. Låter rimligt även om jag hade hoppats på icke XL modellen
Hur mycket av AI körs i dagsläget på telefonen? Det verkar som att mycket körs i molnet, och i så fall spelar ju ju inte hårdvaran någon större...
"till ett värde av 50 000 sek"! vad har lådorna kostat tidigare år och när får man veta priset? Jag antar att paketet inneåller telefon (S25...