Separera namn med ett kommatecken.
Sådär ja! Nu är version 0.2 klar! :) Nedladdning: https://mega.co.nz/#!ix4zgbBL!JctGfwEI5jdqQL1qALpS1nXCM1JcL_EMGZ1w-D2FtRI Changelog för...
Det var tänkt att nästa version skulle komma ut för cirka en vecka sen, men så blev det inte som ni kanske har märkt. Anledningen till det är att...
Nej det kan man inte. GUIt är fortfarande i ett tidigt skede i dess utveckling och GUIt är inte det jag prioriterar just nu, finns andra delar som...
Det förstår jag, hehe. Knappt orkat göra något i "Disco" då det inte används så ofta. Men har du någon feedback att lämna? Tips på förbättringar?...
Nästa version kommer när den är klar! ;) Nej men jag vill sätta något datum för det ännu då jag inte vill känna att jag måste vara klar tills...
Tack för din feedback. Det uppskattas. Och jag är medveten om Timer buggen och för håller på för fullt för att lösa den. Den är kanske löst till...
Tack för stödet! Jag kommer fortsätta med detta så länge jag orkar och känner att jag kommer någonstans med det :) Självklart! Här kommer...
Croye OS 0.1.2500 är nu klar :) Changelog för denna version: Buggfixar Små ändringar här och där Många ändringar i koden som inte visas för...
Det går framåt. På grund av att sommaren är här och det är mycket fint väder så finns inte lika mycket tid längre att koda. Men jag kodar på OS'et...
Nu är en ny version äntligen klar! :) Changelog för denna version: Buggfixar Små ändringar här och där Storleken på ISO filen är mindre än...
Som ni kanske har märkt så kom det ingen ny version i helgen. Jag ansåg att den inte riktigt var klar och ville inte stressa ut något halvfärdigt....
Nästa version kommer förhoppningsvis ut någon gång under nästa vecka. Det är ännu lite kvar som måste fixas innan jag kan släppa den. Det blir...
När man låser OS'et så skrivs ju ens lösenord ut i klartext, och så borde det absolut inte vara. Det håller jag med om, men det är en sak som...
Jag har gjort ett operativsystem i C# som jag skulle vilja ha lite feedback på! Här har ni tråden:...
Jag har kommit på ett sätt som gör det möjligt att printa ut bilder på skärmen. Det är inga HD bilder direkt, men det är något iallafall :)...
Jag vill ju bara ha lite mer feedback o respons :)
GUIt är lite buggigt just nu. Och eftersom det inte är det jag prioriterar mest så går det inte så snabbt framåt på den fronten. Men med tiden så...
Här kommer några :) [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Jag hade uppskattat om ni tog er tiden att ladda ner, testa och sedan lämna lite feedback! Lämna positiv feedback, men även konstruktiv negativ...
Nu är äntligen en ny version klar :) Changelog: Buggfixar Optimerat koden Små ändringar här och där Ändringar i Disk Scan Gjort om...
Nu är en ny version klar! :) Changelog för denna version: Nya funktioner: Lagt till så att man kan ändra färgen på "titeln" som är i toppen...
En ny version kommer troligtvis ut antingen på fredag eller någon gång i helgen :)
Någon som har testat och har lite feedback att lämna? Hade uppskattat det väldigt mycket om ni tog er tid och testade och sedan skrev här vad ni...
Vadå copycat? Jag har skrivit koden själv.
Senaste release: Release 5 (1 Juli 2013) - https://mega.co.nz/#!i1BixKAC!Yx2MkldiWmnirJUyP1qPnmPw8mFUsGhX0IKhSXAL7qA Hej! Jag har skrivit ett...