Separera namn med ett kommatecken.
Google Maps svarar ungefär lika snabbt på båda enheterna. Om än lite slöare på iPhonen, men det är väl hårdvaran. Nästan tre år gammal telefon.
Sant. Sitter lite obekvämt vid datorn och vi har bara en tjock-tv.
Jag kollar på min HTC One :)
Kom till Webbsidan på http://seriestream.se/game-of-thrones-antligen/ kan ligga nere för tillfället eller kan ha flyttats permanent till en ny...
Cool. Hur funkar det när jag skaffar HBO. Kan jag se på gamla avsnitten då också? Typ hur länge som helst?
Jo, jag förstod det, men jag har missat det. Har inte hängt med sedan Prison break gick på tv.
Det har jag missat helt. Vilken kanal går den på? Vi har 1,2,3,4,5,6,7,9 och lite crimekanaler. EDIT: Är det redan dags för säsong 4 så vill...
Jag hittade en serie som heter Game of thrones eller liknande. Rätt ny. Jag har bara sett första avsnittet än så länge och det var skitbra....
Vad säger exempelvis GSam Battery Monitor?
Jag kan inte annat är rekommendera MX Player till HTC One. Testade några och denna klarar av det mesta, inkl subs.
Det är aktivt på båda i bakgrunden. Ja. iPhone hittar oavsett WiFi eller mobildata. One hittar inte oavsett WiFi eller mobildata.
tog ut min iPhone och testade brevid One med Instagram. iOS prickar med lätthet in, dels mina sparade platser jag lagt till själv ex. hemmet,...
Jag skall skaffa HBO och Netflix såsnart vi köper ny tv. Vi har en gammal tjocktv och den börjar ha gjort sitt. Skickat från min HTC One med...
Den jag laddat ned funkade fint på datorn. Nu i MX Player går den som den skall.
Lite relaterat, Min 13 år gamla Ericsson T-28 med en batteritid på 5-7 dagar vid normalt användande har ett 550 mAh-batteri. HTC One har ett 2300...
4g.comviq.se [IMG] 4g.tele2.se [IMG] 4g.comviq.se - igen [IMG] Det jag gjorde var att gå ut och sätta mig i parken, under bar himmel....
Shit. Det kan vara sådan skillnad? Tack du tog dig tid att testa. Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Beta
Japp, klicka på raden och ändra apn till 4g.comviq.se, spara och sätt telefonen i flyplansläge några sekunder och sedan tillbaka online, och gör...
Testa med Comviqs apn och se om det är någon skillnad
Jag installerade MX Player och den funkar bra. Den har till och med hårdvaruaccelereing på både bild och ljud. Skall testa den några dagar innan...
Nejdå, bara med inkompatibilitet med mina redan inhandlade program/licenser!
Aha. Tack för erbjudandet ändå. Skickat från min HTC One med Tapatalk 4 Beta
Slängde in Hitchcock i mp4-format full hd och den flöt på fantastiskt. När jag skulle kolla på en mkv-fullhd fil "Orange is the new black" då...
Exakt, fast 16 är max på det moderkortet. 2 år gammal, nej, 3 år till och med. Fast den har dubbla 128 SSD och RAID0. Drar igång PS på 3-5 sek....
Absolut. Photoshop och Premiere är inte så grafikkortsintensiva applikationer alls. Däremot processorn och massor och åter massor med ramminne....
och du hade fått en femhundring för besväret och jag hade varit glad :) Konstigt ingen av turk-telefonbutikerna ala "Vi byter dit iPhoneglas för...
Bildbehandling (RAW) och videoredigering i Adobes programsvit och tätt arbete med en eller ett par externa USB diskar för lagring.
Precis. Inte värt besväret för det lilla helt enkelt. Han höll på att krångla i säkert en kvart trots att han verkade kunna det där rätt bra....
Jag spelar inte så ett integrerat Intel 4000 duger och blir över. Inga 5400-varvare utan bara en systemdisk på SSD på minst 250. Men tror...
Nejtack. Jag har haft applegrejer tidigare.
Såg denna videon http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LENBpQW7mM4 och nej, jag kommer inte roota. Jisses, jag trodde det var...
I höst skall jag köpa ny laptop, då Intels gen 4 processorer börjar bli vanliga i butikerna. Mina systemkrav: i7 gen 4 processor stöd för...
Förvisso. Såg att jag kan få bort ads på webben också, då krävs root. Det vill jag.
Var kan jag lämna in min HTC One för att roota och vad kostar det? Jag vill ta bort Facebook, Twitter och lite andra medföljande småprogram...
Installerade precis HTC Sync Manager och det gick bra. Startade programmet på min dator och den scannade igenom lite mediafiler och sånt. Sedan...
Det skulle jag också vilja ha.
För säkerhets skull testade jag att byta tillbaka till tele2 och sätta telefonen i flygplansläge och sedan testa. Då kom jag ned på slöa...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleanmaster.mguard&hl=sv Om den kräver root vet jag inte. Väntar själv på CCleaner till...
Läste din signaturlänk till "mina androidenheter" Den var lite out of date. :)
Jag har aldrig någonsin "dödat" appar i Androidvärlden. Utom när någon buggat ur, men då går jag in i "Appar" och forcerar stopp, rensar data,...