Separera namn med ett kommatecken.
De dras när den skickas.
Verkar bättre för mig också och tror inte vi kommer se några större förbättringar framöver. Inte haft AoD-buggen de senaste dagarna, vet inte om...
Midnight till Pro-modellerna är tydligen svart på riktigt i år. Which Case Did You Get For Your New iPhone 14/Plus/Pro/Pro Max? [IMG]
Tog 10 min innan mitt kom.
Ja, så jag menade :)
Blir en lång vecka :) Datumet har ändrats från 16:e september till 3:e oktober hos Apple redan. Gick snabbare än jag trodde.
Bilder kommer ta mer plats i år. Så om man fotar mycket kan det vara bra med mer utrymme.
Är man van vid en större mobil är det svårt att gå ner till en mindre.
14 Pro Max 256 levereras den 16:e och Airpods de 23:e :)
Varför blir jag inte förvånad :P
Nu är Apple Store stängd. Lycka till vid 14 :)
En DAP kan kosta bra mycket mer. Så man kan se det som att man sparar pengar :)
De kommer ju inte kunna få plats med hur stor kamera som helst i den mindre. Jag väljer Pro Max men visst är det trevligt med toppspecs i ett...
Oj! Hoppas 7:an också släpps här.
Velar fortfarande lite kring storlek men har beställt skärmskydd som precis skickats så det får bli en PM :sealed: Undrar hur tillgången blir för...
Bäst att vänta och se. Jag håller förväntningarna låga och hoppas bli överraskad.
Funderar på ett Alcantara-skal från iPhone Alcantara Case - Space Grey [IMG] Alcantara-skalet som fanns till Note8 är ett av de trevligaste jag...
Nya element så förhoppningsvis en förbättring ljudmässigt. Tycker dock första generationen låter riktigt bra.
Den kommer presenteras 6:e oktober. Ingen ytterligare information har läckt men det borde komma lite snart tycker jag.
Verkar inte så. En timme extra videouppspelning. iPhone 14 Models Offer an Additional Hour of Battery Life
RC:n är tillgänglig nu!
Det kommer jag göra :) Men förra året vill jag minnas att de gav ett riktigt skambud.
Pro Max med 256GB blir det troligtvis. De ger bättre för inbyte i år. 6825 kr för 13 PM.
Gött. Redan nästa vecka!
Ryktena har stämt rätt bra i år.
Moving notch :)
Känns som iPhone också kommer bli tillgänglig den 23:e.
Vad tror ni snöret kommer kosta? :D
Hoppas verkligen Airpods släpps redan nästa vecka.
Den ser verkligen brutalt stor ut. Bättre pris än väntat.
Rätt häftig design ändå.
One more thing... kanske :)
Bokning redan idag? Undrar om det blir så med iPhone också. Troligtvis inte.
Jag kör vidare med sjuan. Inga stora skillnader känns det som.
Undrar om det blir midnight i år också eller om spacegray kommer tillbaka.
Ses bäst på Apple TV med 4K Dolby Vision och Dolby Atmos Audio för full inlevelse!
[IMG] Vet inte hur pålitlig den här bilden är men hoppas helsvart lädercase kommer tillbaka.
Du behöver inte gå med i beta-programmet. Prova att söka efter uppdatering i inställningarna. September-uppdateringen innehåller bland annat fix...
September-uppdateringen innehåller följande:
6:e oktober är det dags. [MEDIA] View:...