Separera namn med ett kommatecken.
Han beställde 6/64GB. En liten förklaring. Jag beställde också snabbt och det tog tid innan man fick sms. Många som beställde efter fick sina...
Fick sms jag med för en timme sen. Fan på tiden [emoji6]
Helt klart alldeles för dyrt. Men den här Contour serien verkar vara dyr. Men den sitter riktigt bra och har en bra känsla.
Det ska vara lim över hela. Den sitter grymt bra och går över kanterna.
Det är ju inte omöjligt att det händer nått under kvällen/natten. Att sms kommer alltså. Sen kan ju paketet gått iväg oavsett sms för det har...
När jag pratade med supporten nyss så sa han att mitt nummer såg bra ut. Skrivet utan landskod.
Denna är bra om du inte hittar nått annat. Lite dyr bara men går kant till kant. [IMG]
Pratar med OnePlus supporten nu :) Han tror att min lur kommer lämna lagret idag eller senast imorn. Återstår om han bara säger så eller om han...
Man måste älska sådana här system. Man beställer först men alla andra får den skickad före en själv. Fantastiskt!!!:eek:
Kolla in denna: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3501911 Jag har storebrorsan och den fungerar kanonbra. Men denna är ett fynd för 399kr.
Jag tycker också att det är värt den extra 5-hunkan :cool:
Nu ska jag åka hem från jobbet och hamra sönder min F5:a [emoji6]
Samma ställe. Ska vara från Polen.
Du tog väl 6/64GB också?
Kul skit. Jag är inte bitter [emoji6]
Skrivit telefonnumret med eller utan landskod?
Du har rätt i att midsommarafton inte är rödmarkerad i almanackan men det är fortfarande en helgdag som du själv säger. Och därmed så har otroligt...
Skrev fel, var inte till dig jag skulle skriva. Det var till iamcurtis.
26:e är på måndag.
Eeh nej!
Skal?
Skit i det [emoji6] den kommer oavsett [emoji6]
Tack för förslaget men beställde en OP5 igår. Ska avsluta tråden när jag är hemma.
Undrar hur många lurar dom sålt ikväll, Carl Pei twittrade ju nytt rekord förut.
Står processing för mig med. Hahaa raketfart vågar man inte hoppas på som vissa, så jag blir grymt glad om den kommer på måndag.
Inte imorn? :D
Och äntligen fick man bekräftelsemail. Tror jag var en dom första här på Swedroid som beställde men fick vänta längst på mailet. Ajaa hoppas inte...
Du är inte själv. Dom har nog alldeles för mycket och göra just nu. Det är bara o räkna med att inte få den på måndag.
Jaja, let's agree to not agree. Litar dock mer på OnePlus än en säljare från Ebay. Men det är bara jag det. Och sen det avgörande, vill ju...
Heheh ja sluta jinxa mig @Menno ;) :D
Lite skillnad är det nog. Säljaren från Ebay kan ju tex skita i dig som kund och du kan inte göra så mycket.
Vi säger såhär, jag räknar inte med luren på måndag tråkigt nog o_O
Jag tror personligen att det kommer bli rejäla förseningar på leveranserna. Men hoppas verkligen att jag har fel.
Mm får hoppas vibratorn och skärmen har blivit lite bättre även om dom inte störde mig. Men frågan är, leveranstiden??? Om dom säljer slut på...
Ingen skräll......vi har väntat på dig ;)
Hoppas den är lika enkel o roota och återställa.
Kul att den säljer grymt bra! :cool:
När jag hade OP3 så var skärmen inget jag tänkte på alls. Fungerade bra i mitt tycke.
Med garanti från säljaren från Ebay? Nej tack. Låter bökigt om nått skulle vara paj. Men dock kanonbra pris när den har DAC. Men G6 har inte...
Kameran vet du inte än. Bättre design är en smaksak. Expandadle storage är snarare en nackdel, föredrar helt klart OP5's interna minne på 128GB,...