Separera namn med ett kommatecken.
Tack för tipsen grabbar, testar mapdroyed
Hejsan, ska roadtripa i USA coh söker en GPS. Jag vill att den ska fungera i offline-mode och kunna laddas ned "gratis". Måste man roota sin...
Löjligt inlägg. Iphone 4 kommer vara den mest tekniska mobilen på marknaden när den släpps. Glöm inte bort är att androids OS sätter...
Nej, det är av ett förstärkt glas som är 4 gånger så starkt som en vanlig display. En av nyheterna. Byggkonstruktion på nya iphone verkar vara den...
Folk verkar glömma det faktum som någon sa tidigare i tråden. Iphone OS kan utnyttja betydligt mer kraft än det begränsade android. Något som...
Då är du mer uppdaterad än jag. Angående de båda processorerna skulle jag gärna vilja ha en jämförelse. Skulle vara spännande. Menar du att...
Samsung galaxy S krossar ju iphone 4 när det gäller processor och grafikprestanda i alla fall!
Vad tror ni den ahr for multitouch mojligheter?
Kan man fa uppdateringar och sant utan problem nar man koper en nexus utomlands? Har den global garanti? HTC desire och X10an maste man val...
Halla, lite feedback kanske?
Hejsan Jag och en kompis aker till hong kong om nagra dagar och undrar vilka mobiler man kan kopa dar och sedan kommer fungera hemma, bade med...