Separera namn med ett kommatecken.
Skräckfilmer är totalt meningslösa (imo).
EEA är designad specifikt för EU-länder. Varför inte då köra på den istället för globala?
Japp! [emoji1]
I de jag varit har det bara varit kvinnor. Helt okej för mig [emoji16]
Dressmann främst. Även på JC men deras kläder passar inte riktigt mig [emoji16]
Finns ofta snyggt folk i klädbutikerna dock [emoji16]
Ångerrätt och öppet köp är två helt skilda saker och vad jag kan se så visar dina skärmdumpar exempel på butikernas helt frivilliga öppet...
Du har rätt att undersöka telefonen. Visa vart i lagtexten det står att man inte får. Annars lägger du ner faktafelen. [emoji4]
Aldrig gillat att köpa kläder [emoji23]
Jag använder nog mina kläder långt mycket mer än snittet och mer än de flesta skulle jag påstå. Jag brukar inte vilja kasta tex en tröja förrän...
Duger som jobbtelefon
Ler man och går fort så märker ingen att man är ful! Eller så undrar dom: ”fan vad den fula killen går fort”.
Skiter du pengar eller? [emoji23]
Varsågod Honda-san. [emoji8]
En evighet? Du behöver bara trycka och hålla en ytterst kort stund sen trycka på ”ordna om appar”.
Medhåll
[IMG] Tidig helg = [emoji482]
Jag gjorde ett sånt blodprov en gång. Enda som var lågt var en aning lägre vitamin D än vanligt. Ingen brist, men en ”suboptimal nivå” Fick till...
Kan man säga [emoji23]
Jag testade snusa ett tag men det funkade inte. Lider av kronisk halsbränna och snusvätskan gjorde det till ett rent helvete
Starkt gjort. Att sluta med ett beroende är alltid svårt. Jag har själv funderat på att sluta röka och höll upp ett tag men gick inget vidare....
Sånt där händer på min iPhone XS till och från. Det har nog hänt på alla iPhones jag haft, om jag inte missminner.
Vad är det man saknar från android nu för tiden? Inte ett jävla skit. Sämsta mobila operativsystemet genom tiderna. [emoji4] (Min åsikt).
FrrrÖLdag.
Behöver vi ringa en andeutdrivare?
Corsair Force MP510 1920GB
Netflix über alles
Träffade visst en öm tå. [emoji4]
Ja, så vuxet att inte göra rätt för sig och lämna tillbaka den dosan du inte betalade för. [emoji4]
Usch för snö
Grannen ovanför. Det måste vara en organisation där det bestäms att om man bor ovanför någon ska där alltid finnas oljud i någon form. Borrningar,...
Noll här med. Vet inte varför, för jag hade tänkt äta ett gäng. Vad mysigt du lär må idag. [emoji16]
Laddade upp via tapa så jag har ingen aning. ¯\_(ツ)_/¯
Medium vad gäller nötbitar. Well done vad gäller färs (halvrå nötfärs är bara idiotiskt att stoppa i munnen). Allt annat ska vara genomstekt.
[IMG] En iskall Norrlands på det lokala pizzahaket. Fint ska det vara. [emoji41]
Har du läst/hört vissa ”vuxnas” idéer om att Greta på något sätt är köpt av George Soros? Nästan lite vackert när man gör allt man kan för att...
Självklart blir det några, dagen till ära. [emoji41]
Hej!
Jag hade dessutom på känn att Greta-tråden på forumet inte specifikt handlade om henne utan om andra saker. Det visade sig stämma. :)
Var skrev jag det? Kritik är bra och det får hon också. Hon får dock motstå mycket hat som enbart är till för att trycka ner hennes person samt...