Separera namn med ett kommatecken.
Sant men oftast är inte väntan direkt lång heller när man kör custom. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
jag kommer göra tvärtom och gå mot en note 2 eller s3 om bilder osv stämmmer.. 1500mha batteri är ju sjukt b så hoppas det inte stämmer.....
men för i helvete! kom nu inte här och sabotera mina överdrifter! ;) ja lite lätt överdrivet kanske men jämfört med nova, apex osv så är den ju...
då återstår bara ett moment.. använd skiten tills den faller i bitar och köp en ny :)
mycket är ju dock sanning med modifikation. det finns mycket i touchwiz och sense tex som är bra mycket bättre än aosp.. ett bra exempel är...
står dock klart och tydligt att det inte får användas till touchscreens.. det finns inget medel som du kan slipa till glas med.. är det repat så...
överlag är det rätt många moderatorer här som är rktiga grinsorkar men man får ha förståelse för det med att folk har dåliga dagar och att man som...
problemet med dessa är ju att man ska hitta någon som faktiskt gjort någon rom till den och det... kan nog vara klurigt :/
ouch, en kinakopia ala crap... ja du... den kan det nog hända vfan som helst med :D
Nej, jag tror lg släpper en nexus och sen kommer det kanske en nexus 10" platta oxå.. thats it..
känns som att uptime-onanin är lång gone för min del.. det säger lixom ingenting ;)
köpte min nexus november 2011 och den har inte varit offline sen dess... men kom på att jag uppdaterat med så helt sant är det ju inte :D men säg...
ser ut som ett vanligt microsim
ranting much? :D
det är nästan sant. Till viss del bestämmer google helt men andra delar som tex kamera, ljudchip osv är faktiskt förhandlingsbara så det är sant...
det är typ det vi gör ;) iaf inom ämnet
ja 16 gb lär det vara det är jag inte så orolig för. kameran däremot kommer inte vara samma som i optimus g det vågar jag lova. Inte en chans att...
jag vet-- som gnexus och S2.. tydlig snikversion.. oftast är det kameran dom gör sämnre och sen ändå kränger den för dyra pengar..
självklart...man försöker varta opartisk men ens egna preferenser måste ju lysa igenom iaf på något vis ;)
apple är en bra enhetligt producerad produkt, det är inte valfri androidtelefon. där ligger ju apple mil framför google just nu tycker jag....
ja man köper ju inte en nexus för att den är snyggast eller bäst på något sätt rent hårdvarumässigt då ska man nog köpa en s3 eller note 2 ist.....
jag satt och pillade lite med en jobbarkompis nexus7 igår och jag tyckte det kändes som att sitta med en galaxy note mer eller mindre.. för stor...
skoja inte.. kroppen på gnexus är riktigt usel.. hal som såpa och världens sämsta bakstycke,., tur att det är lätt att förlåta mot resten ;)
dessutom var det ju inget glitter utan en blixt-reflektion...
jag köpte min gnexus i sverige från netonnet i november.
nej jag med den ser helt klart fresh ut och inte som en grå klump.
självklart vet ingen det.. ingen vet nånting eftersom ingenting presenterats...
ja blir det inte bättre än ryktena är det floppvarning känns det som...
ja blir väl till början av sommaren där när man mjölkat ur det sista ;) ingen idé att vänta. köp en s3 lr note 2 ist isf... jag funtar på note 2...
dementerad som i att dom sagt att nej det kommer ingen s4 som ryktet säger. En S4 kommer ju säkerligen men det var ett rykte som sa att en S4...
S4 är väl dementerad?
förmodligen mer och förbättrad funktionalitet samt att m2 är 4.1.2 mot m1's 4.1.1
herregud vänta! det handlar om ett par tre veckor innan vi vet vad den nya innehåller och om det ens blir en.. det vet vi ju inte men allt pekar...
om batteriet är så klent samt att luren är så sjukt tjock på som bilderna då blir det en note 2 eller s3 för min del... eller behålla min gnexus...
Sätter telefonen på ljudlöst eller köper en annan kameraapp Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
wp7 är ett bra exempel på mobilmarknaden iaf ;)
de tycker jag nog det är nu mer eller mindre ;)
vad är det för kernel som gäller numera? fortfarande franco?
wp-flyt i en androidlur vetefan om det kommer hända alls iof men dom kan ju komma och lukta i närheten iaf ;)
dåååååliiigt! ;) jag får väl med testa minco nu då :(