Separera namn med ett kommatecken.
Hemma sjuk idag då fick det bli ett par rullar, Once Upon a Time in Hollywood (2019) - IMDb, riktigt bra, ger den 4,5 av 5. Var sugen på lite...
Keith Richards har slutat röka Vart är världen på väg? Och nästan nykter har han blivit också...:P
Grattis till en grym mobil!
Min funkar, den laddar snabb upp till 80% sedan stannar den där för att sedan runt 4 på morgonen börja ladda upp till 100%. Kl. 0600 går jag upp.
Blackberry tillverkas av TCL som är Kinesiskt bolag, de köpte rättigheten till namnet för några år sedan och lägger nu den tillverkningen helt....
Såg också lyxfällan och att hon bodde där men har ändå aldrig sett henne, hon är väl upptagen med alla Tv-produktioner antagligen...
Aldrig sett människan heller trots att jag bott här i 25 år, Skara kanske är större än ni tror?;)
[ATTACH] Iphone 11 Pro
Håller faktiskt med, så otroligt mycket oönskat Samsungbloat.
Äntligen lite välbehövlig sol!<3[ATTACH]
Jag hade både S10e och Mate 20 PRO under fjolåret, inga problem alls med prestanda på Mate 20 PRO som kör 1440p inte i jämförelse med S10e som kör...
Jag har aldrig återställt aldrig haft problem, ibland har jag rensat cashen bara för att...
Nu damp den ner, var rädd att jag fått en av de Huawei som inte får uppdateringar... Nu får gärna EMUI 10 komma snart men det lär väl dröja någon...
Eftersom du har iPhone skulle jag utan tvekan rekommendera Apple TV, har båda och sedan jag skaffade Apple TV:n så har jag uteslutande använt den...
Samma här, tar alltid en tupplur efter jobbet på fredagar, 20 minuter med klockan ställd, sedan är man pigg resten av kvällen!
Gjorde ju också bytet som jag skrev ovan för en dryg månad sedan efter att kört Android sedan 2013 efter en tid med Lumia 920 och WP. Har i över...
Gester har funnits sedan iPhone X kom för drygt 2 år sedan, funkar kanon. Googles appar funkar utan problem på IOS, till och med Google Home, gick...
Men ändå en betydlig förbättring.
Det gällde den gamla tidens batterier, NiCd eller vad de hette, de mådde bäst av att laddas ur helt då de hade en minneseffekt.
Ladda hem Neural CAM på den så får du en grym mörkerkamera också, i nivå med iPhone 11 och 11 PRO, den kostar några kronor men det är den värd....
Se till att den inte går ned så långt innan du laddar, stödladda gärna lite under dagen om den går ned mot 50%, sen tror jag inte det är någon...
Jäklar!:)
Det låter oroväckande att den ligger på 96% redan, batteritiden är grym på min så tror inte det behöver vara ett bekymmer för dig heller men...
Förmodligen, min jobbmobil, en iPhone 7 som är över 2 år gammal har 96% batterihälsa fortfarande, går sällan under 60%, laddar varje natt. Min 11...
Är det någon mer som inte fått 9.1.0.345 än?
Härligt! Det är nog inte alla som har en sådan tur som du utan råkar illa ut istället.
Nu har jag inte erfarenhet av någon av dem men du får en hel del bra för merpriset du betalar för Shield, regelbunda uppdateringar under flera år...
Jäklar! Hade man varit singel så...
Det går via Huawei Thems appen, hittar du inget du vill ha där så finns det en del på XDA.
Älskar Ipor men tycker nog 2 är max, blir för mycket smak. Lager kan man ju trycka i sig betydligt fler men dricker sällan det längre.
De finns i Systembolagets beställningssortiment, inga billiga öl och inget man häver i sig, har smuttat i mig den här på 2 timmar.
De har många godingar! https://qmm.se/ Säljs lokalt men finns på en hel del restauranger runt om i landet.
[ATTACH] Samma här.
Lägg gärna upp en jämför bild tagen med den vanliga kamera-appen. Provade lite snabbt på min gamla jobb-mobil iPhone 7, imponerande förbättring!
Riktigt så illa är det inte, finns säkert 3 olika...
:innocent:
Känner inte riktigt igen den så den kan komma från något annat ställe, käkade min första i helgen på Nordpolen i Vara.
Gustavssons?
Kör själv iPhone 11 PRO sedan mitten av december, den är helt grym i hårdvaran, men håller med om att den känns lite tråkig, pockar inte på...
Har du kvar iPhone 11 PRO och kan jämföra med?