Separera namn med ett kommatecken.
Senaste stjärnskottet en Mi 10 Pro. [img] [img]
De hade stora luckor på andra sidan av deras bilar :)
Som sagt, i Norrköping gäller det att kunna fickparkera om man vill få plats på kvällen. Finns bara luckor ingen annan klämmer in sig på. [img]
Nu när jag har haft den här ett tag så måste jag bara flicka in med att jag är otroligt nöjd med mitt köp. Den har ett föredömligt flyt. Origin...
Musik från den bästa space shootern i modern tid, i klass med de gamla R-Type, Gradius etc.. [MEDIA] View: https://youtu.be/e_W550AUVbY [MEDIA]...
Jag har en X60 Pro+ med Origin OS och allt funkar som det ska. Denna har basic Google Services inbakat i sitt OS men jag vet inte om X70 också har...
Skärmskydd förstör känslan, degraderar bildkvalitén och ser tråkigt ut. Enda nyttan för egen del vore att bevara oleofobiska ytan, men för vem?...
Tråkigt att de inte fått ordning på det. Var en stor anledning att även jag skickade tillbaka den att 144Hz var obrukbart. Märkligt då det är...
Because people are idiots. Det är inte så mycket mer komplicerat än så :)
Köpte en Mi 10 Pro av @henk95aero och allt var som utlovat! Trevlig bemötande och snabb frakt. Rekommenderas!
AIDA64 från Play Store borde göra susen i så fall.
Tekniskt sett har han ju inte lurats då inga felaktiga uppgifter är skrivna samt bilder finns på själva telefonen samt OS som klargör att det inte...
Hmm just ja.. jobbar posten på helger överhuvudtaget o_O
För mig får jag ofta postleveranser över natten historiskt. Blir dock mer imponerad av de 3ggr jag fått på två dagar från Hong Kong med andra bolag :)
2400kr? De brukar ju gå för cirka 8000. Hittar ingen sån som gått för det priset på Tradera när jag tittar avslutade annonser. Inte blandat ihop...
Öppnade chatten och enligt dem så fanns paketet på deras lager och skall inspekteras av deras personal så det inte är tomt etc och att jag kommer...
Returnerade en produkt till Amazon förra tisdagen och på fredag tidig morgon stod det 03:36 Lokal tid | The shipment has been delivered directly...
iOS 15 behöver optimeras en del innan det känns komplett. Jag stötte på en hel del framedrops eller ställen där 120Hz skulle vara på sin plats....
Vivo X60 Pro+ [img] [img] [img] [img] [img]
Ja försök bara. En del bryr sig inte om kvitto utan enbart går på om den har rätt till service enligt IMEI.
Vivo X60 Pro+ [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [img] [IMG] [IMG]
Så lite så :)
Svar ja!
Formatera data i TWRP så blir den återställd.
I utvecklarinställningarna finns det ju ett alternativ att stänga av mobildata när wifi är aktiverat. Vissa tillverkare har detta på som standard...
Sök Google efter "Xperia keyboard apk" så hittar du nog nåt att ladda hem och installera. Många verkar gilla deras gamla tangentbord och tycker de...
[MEDIA] View: https://www.reddit.com/r/techsupport/comments/pyxq3w/i_just_randomly_found_something_in_my_photos_on/
Jepp både stable och weekly. Ingen har ju varit direkt buggfri och ibland har det ju varit uppenbara buggar som nåt stable som man inte kan förstå...
MIUI har ju varit en buggfest ända sedan 12 kom i princip med små irriterande saker till och från så att blanda in Android 12 i smeten innan de...
Det där är vad jag kallar en riktig dödspose.
”Facebook är avstängt för underhållsarbete just nu”. Ja, så kan man ju också formulera det.
Vivo X60 Pro+ [img] [img]
Kan hända. Jag har dessutom fått slitage från jeansfickor när man går och då främst från den kurvade sömmen som telefonen ofta ligger mot när...
Kronologisk ordning efter fotot är tagen är det enda vettiga om du frågar mig och det verkar ju vara det som OP önskar också. Avskyr när gallerier...
I dagsläget iPhone 13 Pro Max utan tvekan. Nord 2 har också väldigt bra batteritid har haft en sån också men 13 Pro Max är i en egen liga.
Olika galleriappar sorterar på olika sätt. Går inte alltid att ändra heller tyvärr.
Ett glas fullt med öl tappade jag ner hela telefonen i en gång i tiden men det var längesen innan smartphones gjorde entré :P
Hade samma problem när jag hade den. Då har de alltså inte löst det än. Oroväckande.
Pro Max har verkligen batteritid i klass med den gamla batterikungen Lenovo P2. Mycket imponerande.