Separera namn med ett kommatecken.
[emoji8]
Nää pallade verkligen inte lägga 5k extra för en touchbar
[emoji108] 2000 dollar Facebook machine
Dockan är transparent så är väl något program som ger den färgen.
[IMG] Mitt lördagsnöje :|
Jag är nöjd med min tvåhundrafemtiosex gigabyte men priset är egentligen på tok för dyrt. Saker vi lärt oss om Keisuke Honda: 1. Han är rik. 2....
Tycker du om din iPhone tio sextiofyra gigabyte?
Sorgen brinner i hans bröst Segerns söttma ger ej tröst Liv han ger och liv han tar Skuld till döden allt han har Hör valkyriors sång i rus Väntar...
Hade för mig den kallades smart Remote men hade väl fel då. [emoji848] En sån ingick till min LG iaf
@Sweden2 ಠ_ಠ Ingår det ingen Smart Remote till din TV? :o
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/6WbADFqMvR8N5u0BvtsWQE?si=5as_p3CWSs6O3h-7f0hzNQ Vila i frid. <3
Ja definitivt.
[emoji123][emoji123][emoji123]
Då kan du med gott hjärta släpa med kärringen på saker hon inte tycker om. [emoji41]
Sant :o Jag tror jag ”dodged a bullet” precis btw. Apple har lagt upp ett batteribytesprogram för den macen jag har men mitt serienummer verkar...
Nja. Behöver väl plussa på 50 år innan jag kan pyssla med sånt så jag inte drar ner medelåldern alltför mycket. [emoji848]
Har aldrig varit med där :p Brukar köra eurojackpot och lördagsgodis. Ibland onsdagslotto och/eller (högst sällan) trav.
Japp. :p
Åh fan :p jag spelar nog för mycket på lite allt möjligt men vad fan spelar man aldrig kommer man aldrig vinna. [emoji12]
Mycket pengar i det dock men jag spelar sällan på trav [emoji51]
Man vet att man har tråkigt när man sitter och glor V75 på TV4.... jag har inte ens spelat. [emoji23] Väntar på lottot dock. :p
Mycket möjligt. :p
Precis, de flesta verkar ha gått just på LHS. Konstig skola, för de tror sig ha enorma kunskaper om livet. Jag läste tidigare Alternativ för...
Dels det, och dels att överguden verkar vara Jimmie Åkesson. Sen finns det en salig blandning annat folk också. Många som tror att "AFS" är...
Någon Facebookare här som är medlem i gruppen "Det fria ordet"? Jösses vilken tragisk bunt trångsynta människor verkar det som. :|
@keyser pressbyråns glassrabatt är farlig [emoji1]
Underbart! Nu slipper man meddelanden om osäker anslutning. :)
Ah, nu gick det bättre. Tackar. Multiciteringsfunktionen började också fungera med https när den inte ville fungera innan. :)
@admin Jag kan inte öppna HTC-tävlingen på Safari på Macbook. Får bara detta fel.
Dios Mio [emoji849][emoji8]
*slap* @Finskpinne
Hade kunnat ha som lektelefon ;)
Fel Martin! Denna Martin ville vinna ju [emoji24]
Attaboy
27 kr [emoji1]
[IMG] @keyser
Du kommet bli fet. [emoji1]
Där snackar vi kööööla [emoji1]
Hoppas det med, men det skulle verkligen förklara mina symtom. Ingen aning när jag ens får träffa en reumatiker dock.
Ledgångsreumatism