Separera namn med ett kommatecken.
Ingen aning faktiskt [emoji2369]
Jag kör utan Google Services på min P40 Pro även om jag kan installera det om jag vill. Hade det varit min primära telefon hade jag Kanske gett...
En affär öga mot öga känns alltid mycket säkrare och är mindre omständigt. Föredrar det själv och det prioriteras alltid för egen del även om det...
Nej den kräver Google Services.
Testar en iPhone 12. [img]
Den drar inte batteri. Lita enbart på batteriinformationen som står när du går in under appen i inställningar som du gjorde. Mycket missvisande...
Kommer först i Android 12 till stock Android. Dock har ju många tillverkare lagt till det själv sen länge tillbaka.
Enda lösningen nu mig veterligen är ju att nedgradera 2 versioner till EMUI 10 och sen installera och uppgradera sig tillbaka via OTA till EMUI...
Det ska inte vara några problem. Funkade prima på min förra Vivo.
Nä SNES nu [emoji16]
Vattenbanor i TV-spel [emoji2959]
Poco's nya logo [emoji1787]
Alla här inne som förespråkar sidan tycks ha spökkonton som mystiskt dyker upp och skriver ett inlägg från ingenstans =D
@220volt du hade Nintendo Switch va? Bra köp?
Såvitt jag vet så är väl telefonerna identiska förutom skillnad på kameran? Vilket inte påverkar några mått?
Ja HDR drar ned högdagrar och vitpunkt alldeles för mycket där. Kan ju bli ett problem med aggresiv HDR ibland. Dock enkelt fixat i efterhand i...
Jag skulle inte inkludera Oneplus i pixel experience längre. Liknar mer One UI idag. Sony, ASUS och Motorola är de enda idag som erbjuder väldigt...
[emoji849]
Finns förmodligen en funktion för det i telefonappen nånstans. Att volymen ska sänkas när man lyfter upp telefonen. Eller nånstans i telefonens...
Jo i sandlådan har vi koll på varandra [emoji16]
@Leo83 just got p0wned.
Bara 1 minut minuter till mat [emoji1739][IMG]
Den där bilden lär @jnsson gå igång på!
Jag kör också Outlook men jag har inget behov av push på just mail så jag låter den inte köra i bakgrunden.
P40 Pro [img] [img] [img] [img]
Ah ok det hade jag missat [emoji106]
Finns det ens stöd i iOS för det? Det tror jag inte. Messengers bubbles fanns ju aldrig heller. Tror inte iOS stödjer overlays överhuvudtaget...
Har inte upplevt några problem med min P40 Pro med Instagram de är inte beroende av Google. Däremot blir det ju en hel del annat småstrul med...
Vilka appar pratar du om specifikt? En del appar kräver Google Services för att pushnotiser ska fungera.
P40 Pro [img] [img] [img]
De är väl nojiga efter allt ståhej med WhatsApp och så vidare. De vet det kommer se väldigt illa ut.
Kamerajämförelse X60 Pro+ vs. S21 Ultra. Ser rätt lovande ut. Lite för hög färgmättnad tycker jag men imponerade dynamiskt omfång jämfört med...
@Honda [emoji39][IMG]
Allt är inte appar men Samsung har oerhört många bakgrundstjänster/funktioner som räknas som appar varenda en av dem. Även om du förmodligen inte...
Avvaktar lite för stunden. Finns bara att köpa på Giztop just nu tror jag. Får se om det dyker upp andra alternativ sen har inte så jättebråttom.
Börja här när du får hem telefonen. Ansök då på en gång. Apply for unlocking Mi devices
Ja 12.5 känns betydligt mer lättdrivet. Först nu är snabbväxling mellan appar hack och laggfritt sen MIUI 12 kom till min Mi Note 10. Blivit...
Gillar Xiaomi men min bästa lur blir en Vivo X60 Pro+ [emoji16] Behåller min Mi Note 10 för att leka med. MIUI 12.5 har förbättrat prestanda i...
Enkelt som det har varit förr. Man måste bara ansöka om att få låsa upp bootloader på en sida. Sen får man ladda hem ett verktyg till datorn för...
Jepp det drabbar inte Xiaomi eu roms. Så det är grönt att importera och flasha in det.