Separera namn med ett kommatecken.
Tänk kycklingarna som plockas på fjädrarna :p
Bonzai var och klipptes häromdagen. Så pluttig han ser ut utan all päls nu [emoji23]
Inte jag heller :D
Förresten @Finskpinne Hittade ett jävligt bra band igår när jag sökte runt lite på finsk melodisk metal. Kivimetsän Druidi [emoji108]
Finnar. De ska alltid vara värst. [emoji1] @Finskpinne
@dannejanne
Skål!
Hur driver operatörerna upp priset och hur påverkas vi av det? Skulle jag köpa en telefon hos en operatör och vilja ta del av deras abonnemang så...
uBlock Origin. Hade Adblock Plus förut men det suger i jämförelse.
[emoji23][emoji23][emoji8]
Vi hade en katt i fem år när jag bodde hemma. Varje dag i skolan frågade kompisarna om jag knarkat för ögonen var alltid blodsprängda av allergi.
Jag gjorde ett allergitest för ett tag sen och fick bevis för det jag redan visste. Katt, gräs, kvalster och pollen. Egentligen hund med men det...
@220volt lite som jag sommarjobbade hos bovärden. Skulle klippa lite gräs en dag. Då upptäckte jag att jag är kraftigt allergisk mot gräs.......
Shit :p Men min allergi är jobbig nog. Nyser i stort sett konstant :p
Det är värt med röda kliande ögon och konstanta nysattacker så länge man får gosa med en liten pälsboll [emoji846]
Too gear är inte top gear längre hur man än vrider och vänder på det. [emoji1]
Inte ens i kvartalsrapporterna?
Om den kostar 3000 att tillverka kan den självklart inte säljas för 3000 kr eller ens i närheten. Det som ökar priset är tex löner till alla...
Jag har läst att den har sålt riktigt bra och att Apple tjänat stora mängder pengar på den.
Om man slår ut priset på tex en iPhone X 256 GB på ett år så motsvarar det ungefär 36 kr per dag. Halvera det om man använder den i två år. Sen...
Ja, det beror helt på vad man använder en telefon till. För mig är telefonen en ersättare för i stort sett allting. Jag behöver sällan använda...
Prisvärdhet anser jag är subjektivt. Det jag anser prisvärt (för mig) kanske inte du anser vara prisvärt för dig. iPhone X anser jag är prisvärd...
Får fan inte bukt på det här med oljeläckaget någonstans runt kamdreven. Torkade bort olja ovanpå kamremskåpan och nu har det kommit någon droppe...
Tycker du, ja. Det blir inte fakta bara för det.
Mellantinget då? De med god ekonomi som vill ha en dyr lur?
@DroidJunkie fylleköpt en OP5T nu? [emoji23]
Paja inte något, bara.
Vad som är prisvärt för en annan bestämmer inte du. Det är subjektivt.
Har du testat starta om telefonen?
Äntligen helg [emoji108]
Om du ska bli BMW-turk måste du rulla Comviq [emoji1]
Comviq
Hade en misstanke om det [emoji16] [emoji1]
Och jag minns typ 0 av dom åren [emoji1] Minns verkligen knappt vad jag gjorde förra veckan, såatteh. [emoji28]
Föddes 93 så vet fan om jag kan kallas 90-talist egentligen [emoji23]
Finns det ingen 80-talstråd ni kan posta i? [emoji848]
Bra fråga
Lika bra [emoji3]
Vi ska hålla oss i helsinki [emoji1]
Aha du hade gamla 3DS’et [emoji108] Blev lite rädd där ett tag för jag trodde du menade New 3DS [emoji28]