Separera namn med ett kommatecken.
titanium och spara appar och appdata... går som en dans faktiskt.. och basic settings fixar man ju ganska fort eg
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=30504 fattar inte hur du kunnat missa den :D
ja du du har en cm7-tråd här som går alldeles utmärkt att följa.
hahaha ja fyfan.. min sambo hade vista förut och maken till dåligt system får man nog leta efter. Efter att win 7 åkt in så kändes det som att...
att roota luren gör den inte snabbare eller segare på något sätt alls det ger bara möjligheten att göra precis vad du vill med de filer som ligger...
mao är inte batteriet kalibrerat ännu ;)
dessutom borde lagfix vara ett minne blott...
tycker det gamla talesättet "åsikter är som rövhål, alla har ett" sammanfattar det hela ganska bra ;)=
indeed zeam var grymt nice! inget onödigt trams bara ninja-turbo hela vägen ;)
jag har kört min i lite mer än 1.5 dag nu och har 31% kvar på batteriet.. då h ar jag inte användt sådär sjukt mycket men har några widgets somm...
spelar det eg någon som helst roll? samma version som släpps i kies kommer ju finnas på samfirmware.. bara att dra in och flasha själv med exakt...
nu kan man vär tom i appen direkt välja vilken relle man ska flasha så bootar den om och kör själv? om jag har fattat det rätt? Jag brukar iof...
ja du är blind. börja på första sidan och läs ;)
skillnaderna är väl eg inte så makabra.. du har större valmöjlighet till en rom där bara det du vill ha hänger med om du kör docs. Darkys har oxå...
tja fast nu är det ju tämligen ointressant... ingen "riktig" gingerbread med största sannolikhet... fortfarande rfs... bara å luta sig tillbaka...
jag hade liknande problem för ett tag sen.. säg typ.. 1 månad sedan ... men det var just som elof påpekat. efter en helvetes massa reloads så...
inte helt ovasnligt att hyfsat ofärdiga rellar dyker upp heller så... känns ju iaf inte helt otänkbart...
enda sättet att få en vettig release verkar vara genom cm7... dom borde förbjudas att rövknulla versionerna på det hrä sättet... ALLT ska fan vara...
tyvärr är xda rätt sänkt just nu :D nu är det bara å vänta på att det kommer en custom rom med gingerbread och root då ;)
haha ja kanske det ;) 3-4 ggr skulle det ju uppenbarligen ha stått ;)=
ingenting är sant förräns updaten är här så är det ju bara... Gissningslekar är bara dumt då det bara blir besvikelse och ett jävla jidder när...
tåligare ja men det beror ju på så sjukt lite hur slutresultatet ska bli.. jag har tappat min 3.4 ggr nu och det har gått kanon alla ggr. inte ens...
darkys rom lär väl finnas i just gingerbread-version senare med kan jag tänka mig så det finns säkert en rätt stor möjlighet att man kör den ;)...
det är en valfri version av windows eftersom man direkt vid uppboot känner sig oren och besudlad.
http://www.appbrain.com/app/quickpic/com.alensw.PicFolder allt du behöver ;) så sjukt överlägset
quickpik är helt jävla kalas!
väljer du rensa data så tas alla inställningar för resp program bort med så... du kanske behöver mata in logininfo igen.
det finns en firmwareupdate man kan köra... som eg är gjorda för någon galaxy i kanada... verkar ha funkat för alla här på forumet men folk på xda...
nej inte med odin men du kan använda dig av heimdall ist... jag har gjort det ett par gånger men tyckte faktiskt att det var såpass mycket enklare...
den heter blue steel och kan dras in med cvm här... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=946375
hehe jag har kört min från 5.6 -> 7.0 -> 8.0 -> 9 -> 9.2 tycker min är lite på gränsen nu.... eller så får jag bara för mig. Ska köra in CM7...
nej du kan inte se film via den ännu och frågan är om du nånsin kommer kunna det. I nuläget en meningslös app.
en sak som folk verkar lite för kåta på är HDMI... visst det är nice men dom flesta verkar gå i villfarelsen att dom ska kunna köra ut en hdfilm...
jag är fan ruggigt sugen på att gå från darkys till denna.. undrar hur stor skillnad det gör i upplevelse bara.. nån som kan upplysa mig? ;)
den som lever får se är nog svaret som gäller... :)
om bara samsung drar tummen ur sitt avgrundsdjupa rövhål och släpper sin 2.2.1 version igen så komemr du märka en ofantlig skillnad.
odin och in med jm9 eller liknande och börja om skulle jag tro... antar att det är snabbaste sättet iaf förutsatt att du inte har bisarrt mycket...
indeed kanske är vettigare att helt sonika ge fan i det och köra på och se om man ens upplever nåt segt ;)
hrm inbillning kanske men tycker faktiskt luren flyter bättre med speedmod... jag har dock inte gjort några inställningar alls på den utan bara...
jag kör ju voodoo default idag... ingen conversion eller så... så det borde vara safe att bara ratta in speedmod genom cvm direkt va? ;) sitter...