Separera namn med ett kommatecken.
jag har haft mågna problem med froyo tex att den är seg som ett as osv... förmodar oxå att gammalt skit på interna minnet kan ligga och spöka.....
jag har samma problem men det löser sig med att köra många gånger.. market har verkligen blivit ett totalt lotteri. ännu en sak som gör android...
kommande standard om typ 30 år dock ;)
svaret på alla dessa frågor kan du se i de stickys som du finner längst upp i forumet.
jag har köpt både dator och tv via netonnet och jag bävar för den dagen det blir problem med något av dom. flertal vänner som köpt på netonnet...
jag vill ha ett i äggkartong om möjligt!
snikna jävlar som ska ta extra betalt bara för man råkar möda sig med att plocka hem lurar. 109 pund kostar en lur dvs ca 1100 kr... om nån vill...
jag har fått en snubbe på jobbet att köpa 2 lurar till mig som jag ska ge bort i julklapp. hur lätt är det att roota och lägga in sjyst froyo på den ?
tänkte ratta in den här imorgon på jobbet.. men kör inte windows.. heimdall ska ju lira bra med och nu undrar jag om det är någon som användt sig...
universal
widgetlocker är fan awesome. man behöver knappt lämna lockscreenen för att använda luren längre :D
jag har fortfarande en liten tes om att man bör även formattera resten av kortet.. dvs dom 6 gb som tex foton hamnar på... där ligger settings för...
fyfan.. det blir ju LÄTT denna efter ett par versioner till så man inte bränner luren åt helskotta ;) verkar helt bisarrt häftig
med erfarenhet av tidigare archos-produkter så skulle jag hellre ha en glödgad gaffel i ändtarmen i 1 vecka än befatta mig med deras skitprodukter...
jag hade samma problem man har fixat permanent genom att tillåta notifieringen i statusbaren.. då funkar det varje gång.... för mig dvs ;)
formaterade du även det interna sdkortet på 6 gb ? jag har återställt men det laggade värre än i 2.1... mycket mycket värre och då gjorde jag...
Nej jag tror inte det kommer bli ordnat faktiskt. Kanske om du väntar ett halvår till. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
jag testar just nu med min nokia n900-laddare på 1200 mha ;)
jag kommer nog vänta på att voodoo fixas till lite först.. alldeles för många som påpekat att oclf uppleva snabbare just nu. och att supercurio...
jag kör nästan allt manuellt numera... men jag har inget direkt behov av nån automatik bara skönt om alla låter mig vara ifred eller att jag är...
kolla igenom alla widgets... kör du launcherpro tex så ligger tex facebook-widgets och liknande och syncar var 15:e minut per default... jag har...
jag var med tvungen att köra lagfix trots återställning innan upgraderiong och efter... telefonen laggade om möjligt ännu mer än innan....
jag hade samam problem innan jag drog in lagfix... jag funderade på en sak till som jag inte testade.. att formattera det interna sdkortet.....
jag kanske borde formattera om mitt sdkort där galleriet och all data för appar ligger... kan ju vara där problemet ligger kanske... men nu är jag...
jafg funderar på om inte dom med flest problem är dom med gamla lurar... jag hade jf3 när jag köpte min och prestandan blev faktiskt lika illa...
japp jag har med det problemet.. tror dock man i framtiden kan lösa det med att efter man installerat allt så tar du bort båda listorna... sen...
fungerar klockrent för mig har precis testat och jag kör med froyo. fungerar även att sätta default på alla 3 launchers jag drog in.. tw, awn, lp
oclf
mitt problem är att batteriinfon i switchet pro är helt fuckad.. den står på 48% hela tiden... mycket störande
jag hade brutala problem med min froyo faktiskt... det laggade nåt så helt sjukt och kunde ha väntetider uppemåt 1 minut mellan skärmarna......
har du tele2? välkänt fel där och dom verkar inte direkt göra nånting åt det. jag har portat till telia ist och det funkar alltid kanon
jag hade inga problem med oclf... rootade.. körde oclf genom market.. drog in ext2-tools. bootade om.. körde lagfixen.. klart. busenkelt
jag kan inte förstå hur skillnaden kan vra så enorm mellan olika telefoner... vad har dom gjort eg? :D
iof det end aja ginte gjort är reset på sdkortet där tex gallerier ligger och en del apps-settings och gamla hemkatalogen finns.. det innefattas...
grejen är att jag gjort en total rester både innan OCH efte rinstallen av froyo men det laggar ändå 7 resor värre än i 2.1..ska bara hitta nå one...
ja iof det stod på 96%...
jag har märkt att batteritiden är totalt sneknullad i froyo.. start jag om luren när det stå att det är 91 % kvar efter flera timmar så är det...
hehe neh inte så lätt att veta ;) gött att det blev kirrat
varför köra den widgeten då? det är meningen att man ska köra den för att få facebook och twitter ihop... kör bara ren facebook-widget.. problemet...
har ni lagt in friends-widget ? isf tjatar den eftersom friends kör både facebook och twitter...