Separera namn med ett kommatecken.
jag skulle nog valt razer eller sgs2an raxer är det den med vattentålig ect? i så fall hade jag nog valt den pga det stämemr :P +4 ;)
+1 instämmer [IMG] snart dags att gå ner och angarea sig i ett styrelse möte ;) http://hypeline.se/2012/02/09/riktigt-snygga-reklamannonser/...
Lol vad gjorde ni på data kunskapen? Snart ska vi lära oss fotografera med blixtar i studio blir nog roligt :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
aa:p specilet dem låtar han remixar gillar ochså dj mario...
Länk ? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Verkar ju bra Idag ska jag i skolan till 1800 :-\ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
tror föreldrarna när man tecknar "avtalet" antligen gör så man kan använda det eller inte jag har inte mölighet att handla över internet :p
tror det är olika från skola till skola så här är det för mig: tjärnämnen/Gymnasiegemensamma ämerna läser man under hela tiden sen på hösten får...
same here k vf? mycket imrogon är det öppet hus på min skolan = slutar 18 :cool:
Det är en vidio som har tagis brot Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hehe Nu blir det hem och spets vända för sedan åka in till stan för fotogerafera bla polis transporter/eskorter :-P och lite annat så klart Sent...
därför jag satte ett frågetecken... har snö åker inte långfärdskidor längre
Du har fel:-P För i gymn har man na prov när man läst klart en kurs O:-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
I gymn så är det olika Jag hadde eng i höstads och nu har några kompisar det Men i nian har alla samtidigt :-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
jo dem jag räddade var såna och det var orange :p
funkar inte er pump fortfarande? dags köra lite tf2 jonina mig gärna (eos_95) in game namn: EOS the killer [swe] @:D:D:D:D (fråga inte varför jag...
+1 hehe du tillhör den ochså (?) jag har varit där och det stämmde i min förra skolan men inte riktigt i min nuvarande skolan :)
Hehe dem hadde ochså mobilern Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sitter med några tjejer i min klass o käkar donken :-P och äntligen är friluftsdagennöver :-) + det var bara en timmes skriskoråkning ;-) Sent...
snart dags åka in till stan och åka skriskor som friluftsdag
be dina päron peppa dig till det :) +1 ny bakade bullar + mjölk e gott :p http://feber.se/android/art/235608/appar_kraschar_oftare_p_ios_n_/...
det gäller bara att börja jag har börjat motions cykla för få bättre kondis :)
same here samma här vi har en kiosk i skolan (man kan köpa läsk ect bullar u name it) som tur tar dem inte kort :D
nu är det dags att sätta sig på cyklen och cykla lite :)
hahahaha o_O
[IMG] DÄRFÖR ska man inte köpa en ;) [SPOILER]
max 10 sek har jag fått vänta men det var ett tag sen ofta håller det sig 1-5sek
AA ;) hehe +1 så går det om man håller på ;)
lite mer bilder från i torsdags [IMG] [IMG] hoppas dem här enkla svart vita bilder :)
fast det är mysigt att elda :) det blir en helt annan värme det är det jag saknar med att bo i lägenhet :ehm:
Här det värsta värmeböljan -10 ;)
tror mer på att sätta på sig vantar :p nu tänkte jag inte på det så fick kroppen lida godnatt swedorid ska bara fälla ihop stativet som är...
note till mig själv fy fan vad kallt metal stativ blir fort när det är ~18 minus ute :P var ute på balkongen och fotade lite dim :P bilder borde...
tackar för den höguplösta bilden jag har fått svar på min fråga via andra håll :p
jo men om man ringer välgjörenhetsnumeret så stödjer man torsten flink ;)
båda tyckte jag är bra :p
Vilka ser på melodifestivalen? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
snyggt fångat när skedde det där? idag? :) har du någon bild på bussen föröver/hel bild på bussen(mer inzomad)?
http://www.nyteknik.se/popular_teknik/teknikrevyn/article3400358.ece#.Ty0Fts7XDe0.twitter riktigt coolt :)
+1 +1 instämmer :p nu har man sett filmen jag praktiserade/hjälpte till på :)