Separera namn med ett kommatecken.
Ja, det beror ju på, ska du skicka något till Sportamore eller skickar de något till dig? Skickar du, så står du som avsändare och Sportamore...
Visst gör det! Så satans smidigt och behändigt också :-D Sent from my HTC One using Tapatalk
Edit:
leolulz; nu kan LastPass fylla i lösenord i appar, kom nu i senaste uppdateringen :-D Sent from my HTC One using Tapatalk
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:5nSkWEU7XKqU9EiskvVSlo" width="300" height="380" frameborder="0"...
Ahh, tack! Har dock inte jobbat förra året, men jag har fått pension varje månad, eftersom min mor gick bort, och såna pengar dras det väl skatt...
Fast stureost är inte skit, det finns nog fan ingen godare ost. Sent from my HTC One using Tapatalk
Ta längd*längd Sen tar du din vikt, och delar den med svaret du fick ut av din längd. Sent from my HTC One using Tapatalk
Varför jaga när man kan handla en färdigstyckad köttbit på affären? :teeth::teeth:
Gnadock; är väl elkunnig? ^^
Aldrig gjort det, mest för att jag aldrig tänker på det, men även att jag inte behöver dra ur den.
Något som är gott, om du nu har tid till det är: Rostade mackor med ost och marmelad. Ett glas med kall juice. Ett glas/en skål med yoghurt....
The Walking Dead, mycket bra serie.
1. 18, man. 2. Mat. 3. Radio, i bilen varje dag. Datorn, varje dag. 4. Nej, inte direkt. Men indirekt gör den nog säkert det. 5. Alla knep som...
Dexter, säsong 6 episod 8 Jävligt bra serie. Sent from my HTC One using Tapatalk
Nope, har inte hört av mig än. :)
Står så för mig också, även jag har skattat förra året, men inget syns. :(
Ja, jag tror folk fortfarande använder det. Jag, bland många andra, använder det. Sent from my HTC One using Tapatalk
Bitdefender och Softpedia har en giveaway där du vinner 9 månader gratis AV. Det är oändligt med koder, så alla som signar upp vinner varsin:...
Varsågod! :D
Gillar dem :-) Sent from my HTC One using Tapatalk
100 kronor rabatt när du handlar för minst 500 kronor. Kod: xYD7WiJ89 Sent from my HTC One using Tapatalk
Ingen aning, har hört lite gott om den bara. Jag har inte fått det att funka med inloggninar i appar, men det funkar ju att kopiera och...
LastPass! För Android-app behövs LastPass Premium, vilket kostar 1 dollar i månaden, eller 12 dollar om året.
Jag vet faktiskt inte vad jag vill köra, jag får väl ta det som finns I guess. :)
Ja, den kostar 490:- för mig, om jag inte är inloggad. Är jag dock inloggad på mitt studentkonto så kostar den 321:- :)
Hehe, jag körde inte för stunden. ^^ Däremot blev jag klar med all körning, så när jag slutar i Juni har jag ett CE-kort väntandes på mig. ;)
Jag är i skolan och övningskör med lastbil och släp. :-) Sent from my HTC One using Tapatalk
https://www.facebook.com/help/www/445190715578023
Har senaste betan, och det funkar utmärkt för mig här, inga problem alls. Sent from my HTC One using Tapatalk
Gjorde uppskrivningen på lastbil förra veckan, godkänt, och idag gjorde jag uppskrivningen på släpet, och det blev också godkänt. Det går bra nu. :)
The Walking Dead, som vanligt varje måndag.
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:track:6jizk5lOUnfpaZXYMdfeC6" width="300" height="380" frameborder="0"...
Grimm, senaste episoden. Grymt bra serie detta.
HTC One Silver 32GB, helt stock? Edit: Nevermind, såg att du bor i Helsingborg, jag bor i Oskarshamn så det är en bit ifrån.
Np :) Har inte tänkt på det, jag tycker de är goda ändå. ^^
ICAs plättar. :-) Sent from my HTC One using Tapatalk
Nej, jag har vanligt chassi (I guess). Yes, när man öppnade huven samtidigt som bilen var igång så rök det, samtidigt som det luktade illa.
Haha, samma här! --- Besiktade bilen idag, två tvåor: Fjädern vänster bak var av, så den måste bytas. Oljeläckage i motorn, men han trodde det...