Separera namn med ett kommatecken.
hela mitt ps2 har slutat läsa skivor :( så just nu får man nöja mig med datan (länge sedan ja körde på ps2)
<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/GAabVQ_XkJ4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> :D slutet är bäst...
k bry ;) gör samma sak men om ja känner min familj rätt så kommer få änga morgon dagen till städning ochså sätt på elementen/stäng fönstert +1
:D samma ormdåde som ja bor i (465an) :p
vilket område kör du buss i? :p
bild inlägg lucka 3 [IMG] [IMG] [IMG] hoppas ni uppskatar bilderna :)
tack inlägg tackar alla det värmer <3 snart kommer bilderna
som han sen säljer till någon mot något andorid grej :p
köp den! (sgs2an) btw god natt är lite "pömsig"
har varit me kompisar tills nu så soft satt och spelade gta online mot varandra vi körde "kull" rätt roligt faktiskt :p och ja orkade inte...
ganska snygg men snyggare om den hadde varit transparant :p
Instämmer Drar till skolan lite tidigare för görA läxa för sen. Ha matte och sluta ca 1415 sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
går i skolan (gymnasiet år1) och men och engagerad i scouterna och fotograferar på fritiden se länk i singaturen
the0fiskis´s: Julkalender 2011: Lucka 2 [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] imorgon komme mer :p
aa för ja har sovmorgon så ja kunde sova några timmar till :money: nu finns nästa lucka i jul kalendern https://swedroid.se/forum/post825655-4/
godmorgon vaknade tidigt av mig själv :)
[IMG] stämmer ju [IMG] epic [PENDLARSTRESS] - A Street Photography Project by Niklas Lundengård riktigt snygga bilder nu går ja lägger mig god natt
instämmer detta gjorde ja typ halva dagen (i skolan) och föra veckan = 4,5X2=9 timmar detta blev resultat: fotograferasverige (alla artiklar...
lyx men ja börjar 12:05>14:25 men det är matte :mad:
tror dem sa det igår(?) samt att det kommer "appar" till Spotify (dator) och att vem som helst kan programmera egna appar (fattade inte riktigt...
kan ha fattat fel ;) har tråkigt :( imorgon är det fredag och ny lucka i...
Vad ja förstog i går så ska spotify släppas till alla i mobilen :p same here (dem fetstilade) dem var förinstalllerade på datan(skoldata) och ja...
107,5 :) haha
grattis :) ok :p gör om gör rätt o var sjuk imorgon ;)
FeberLive S03E09 | Feber ser feber live
https://swedroid.se/forum/59884-the0fiskis-s-julkalender-2011-lucka-1-24-a.html nu är julkaldern uppe :D
tänkte starta en "julkalender där ja delar bilder från min hemsida :) hoppas bilderna uppskattas ja kommer posta allt i samma tråd och som vanligt...
ok då gör ja en ;) (hadde gjort ändå även om någon hadde sakt nej :cool:)
tycker ni ja ska ha en "julkalender" med bilder? (i en sepparat tråd) ja/nej
+ det var motvind ;) så kanske en makaron :)
Fick lite motion idag genom att få springa ~300 meter från skolan till bussen... Skönt sluta tidigare :-) men lektionen var roligt ändå för vi...
kan någon länka till en artiklel där någon blev av med jobbet pga dem snackade om vad som va dåligt med jobbet eller nåt sådat söker men hittar...
Blev inte du bannad? Edit blandade ihop någon med dig sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Äplen är goda ;-) Varför vill du byta? Btw godmorgon sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Tackar @facemaet; Wonabi the0fiskis ;-) Ja vet ej... sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
vad tycker ni om min nya "userbar"? tycker den blev snyggare än den innan...
[IMG] ännu en kostym bild (ja vet ja postade förut) detta är på väg till balen i 9an
skön låt som inte brukar gilla korn/hård rock *duckar för det är fel shangel* instämmer tycker det är en bra ide men det kräver jobb av admin...
ja slut på ot :p posta frågorna igen :p
tackar +1 tror det kan ta någon bank dag :p när släpps banen på DevStaff; & foppax10;?