Separera namn med ett kommatecken.
Sååååld!! Får hem mitt nya grafikkort på nån timme och då följer det med en kod med BF4. har redan bf4 sen tidigare så tänkte jag säljer den...
Hej! har ett kit som blivit över sedan tidigare telefoner, En Bordsladdare med plats för extra batteri bakom. OBS ingen el dosa följer med utan...
Köpte nyss denna till min bil, såklart passar den inte och dom har ej öppet köp/bytesrätt... Provar därför sälja den här. 250 inkl frakt. [IMG]...
Har en one mini som är köpt i början på december. Skärmskydd och skal suttit på sen ny, absolut mint condition. Kvitto från elgiganten, kartong,...
Beställde denna sleeve på eBay i 9" och fick hem en 7". Dock är det alldeles för jobbigt att skicka tillbaka dit, så provar sälja den här....
Hörlurar för den som inte vill ha in ear buds. Själv kan jag inte ha dom, dessa är sprillans nya, endast öppnade och funktionstestade, sedan...
Som rubriken säger. Hit me med vad ni har! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Nexus 4! skärmskydd och baksideskydd (plastfilm) säljes till högstbjudande. (Frakt 6kr) Det är ett st skärmskydd, fem st bakskydd och 3st små...
har en nexus 7 16gb i bra skick, inga repor på skärmen, finns 2st "läder"sleeves och ett case till den, laddare och kartong, även kvitto finns...
Varan behålls, bort med inläggen
Någon som vill ta över mitt bredband? jag betalar transferavgifter osv, ingen bindningstid på det, 3månader uppsägningstid, 339:- månaden,...
Tyvärr så har skärmen spruckit på min Nexus 7 32gb så ska se om det finns nå intresse. Kvitto finns ej kvar pga flytt och alla mina sparade...
Detta är en intressekoll på min Xperia V, ny i kartong endast startad och testad lite sen återställd, vad skulle ni bjuda för denna? Vid rätt bud...
som rubriken, nexus 7 köpes,
Har ett par Nocs NS200 hörlurar (iphone modellen) funkar dock till android också men då funkar inte höj och sänk osv, utan endast svarsknappen!...
Hej! byter gärna min iMac mot något roligt, eller så får nån lämna ett seriöst bud på den.. den har intel core 2 duo, 200ish gb hdd, 2gb ram, kört...
Vill byta min Xperia S mot någon annan rolig telefon i samma prestandaklass, ej mindre än 4" nån htc one S eller något, Skriv vad ni vill byta mot!
Som rubriken! Kört med skärmskydd +smart cover så skärmen har inga repor. Har dock nåt märke i kanten osv, kan skicka bild till den seriöse. Mvh Felix
Tjena Skulle vilja sälja min HTC Legend, den är rootad och använder Blayo's 0.5 Rom med cryshops lockscreen och navbar. Den är använd sen i april...
Tjena, hittade denna android platta på tradera, vart lite fundersam på den. Det står att den har Android Version 1.7.2 :o_O men... priset var ju...
Tjena, har tänkt uppgradera ram minnet i min laptop, Datorn är en HP dm3-2005eo, och Minnet är ett so-dimm dd3 minne på 2gb, nu har jag letat runt...
Tjena! nån som är sugen på att byta sin desire mot min legend? Legenden är använd sen i mitten av april, Den är rootad och kör med Azure 1.0.1...
Tjena, hittade denna tråd på XDA där han har gjort zip filer med endast systemfonts, bara att välja den man tycker är bra, sätta in på SD kortet...
Som topic säger, hur gör jag för att konvertera alla Facebook kontakter så dom stannar i mina Google kontakter? Går det? Sent from my HTC Legend...
Tjena, min bror ska få en spica i födelsedagspresent och nu undrar jag vad det finns för forum med custom ROMs osv, har tittat på cdskivor men...
[ROM] CyanogenMod 6.0.0-alpha for HTC Legend (based on FroYo): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=717681 This is CyanogenMod...
Tjena, skulle testa a2sd idag, partitionerade då mitt SD kort med 32mb swap,1024b ext2 del och resten fat32, nu när jag vill formatera SD kortet...
Tänkte att vi kunde samla alla custom roms till HTC Legend. [ROM] CyanogenMod 6.0.0-alpha for HTC Legend (based on FroYo):...
löste det..
Hej, ännu ett fel här, får upp recovery screen och kan wipea, men när jag trycker apply sdcard:update.zip så står det finding update package,...
hej, börjar nu bli lite smått sugen på att roota min legend då modaco har fått fram en. Har dock några frågor. Försvinner HTC sense? Går det...
Vilka apps använder ni för att redigera bilder i telefonen?
Hej, har lite funderingar, eftersom det är android 2.1 så tycker man ju att FLAN borde vara org låsskärm istället för samma som det är på hero?...