Separera namn med ett kommatecken.
Jag har inte skägg för att vara trendig.. Jag orkar bara inte raka mig så jävla noga dag ut och dag in [emoji23] Langar min adress i PM vi har...
Har hört bara gott om den, är faktiskt riktigt nyfiken. Någon nämnde att den till skillnad från DC's tidigare försök att "komma ikapp" Marvel var...
Shit kör de test-event igen? Borde ta och prova det egentligen..
Läs: "Jag är extremt avundsjuk på samtliga som kan skaffa ett helskägg som ens ser okej ut då jag bara har ordentlig skäggväxt mitt på hakan"...
Fast, det är visst upp till utvecklarna av varje applikation. Den har inte uppdaterats på över två år, på grund av det faktumet är den...
För att undvika exakt ett sådant problem du råkat ut för t.ex.
Det klär dig må jag säga.
Woho! BEARD :D
"Android standard".. Man kan ju undra vad det var för telefon som användes innan den nuvarande när man uttrycker sig så...
Jag gick på den på bio med min dåvarande flickvän. (många jävla år sen nu).. Hon var tamigfan *kåt* på den jävla rullen... Jag satt bara och...
Det är inte Huaweis fel att en specifik applikation inte uppdaterats för att vara kompatibel med en nyare version av Android.
FRUKTANSVÄRT DÅLIG. Utan tvekan en av de mest överskattade filmerna som finns.
https://play.google.com/store/apps/details?id=main.pack.yachtsafe&hl=en Är det den här appen du menar? För såvitt jag kan se har den inte...
+ ALL OF THE REP FOR YOU!
Jag måste byta vid jul om jag ska kunna lägga in en tomteluva, men att hålla på och flipp-floppa tre gånger / vecka är bara förvirrande [emoji23]...
SLUTA BYT AVATARER :(
Jusses vad förvirrad jag blir av vissa trådar :S Ska det vara så svårt att skriva begripligt om man vill ha hjälp med ett problem? [emoji23]
Hej. Utan att veta vilken app det är du pratar om blir det väldigt svårt att ens försöka hjälpa dig. Eller syftar du på inställningar för...
Är subjektivt. Och svårt att uppfatta i text på ett forum i en tråd som är tänkt att vara "seriös".. Du och jag kanske kan det men inte alla...
Hmh. Vissa personer är väl helt enkelt känsligare än andra när det gäller pikar. Sen är det stundtals omöjligt att urskilja vad som skrivs med...
Vart har du hört/läst det?[emoji1]
Heja Danne! :D
Åhfan, fick du för lite vodka och bastu eller? Nej, nu driver jag. Är trött som ett as. Vi kan ta det imorgon. Godnatt man!
Där vart du! Trodde du gått under jorden [emoji14]
LIAR! You like no one.
[ATTACH] ?
Hahahahahahaha! WOW! Jag hade nog brutit ihop i tårar om det vart jag som stått där...
Ah, shut yer mouth sugartits!
Hahahahaha! Vilken lirare, han har koll på vad farsgubben gillar. Hans egen smak verkar det inte vara något fel på heller ;) Tror du ingår i...
Jisses.. Lite fascinerande är det ju dock. Ordet hade inte den innebörd det har nu på den tiden. Det var ju inte konstigare än att kalla någon för...
Oooof... Har den sålts här?
Måste vara en sån där Koreansk grej [emoji23]
Blow it ;) ;) ;) ;) ;) Klura ut det du! Get back to me when you're done [emoji23]
Hon vill nog titta på ;) ;) ;) ;) ;) [emoji8] [emoji8]
POLEN?! POLEN?! När fan ska du hälsa på mig?! :cry: Jag dricker öl.. Och sitter i min stol.. Inte mycket annat [emoji23]
Waddup HONDA-SAAAAN?!
Du ser, vad sitter du här för? Iväg och köp en deg med dig! Du kan tacka mig senare :D
Svaret i på den ständiga frågan: "Vad ska jag äta idag?" Är pizza, alltid pizza. :D
Haaaaah! Nice one![emoji23] [emoji106] [emoji106]
Jag är försiktigt optimistisk. Även när det verkar som om de är på väg att ta ett steg i rätt riktning har de en närmast kuslig talang att ta två...