Separera namn med ett kommatecken.
Lämnat tillbaka skärmen än? [emoji3]
Hahaha, ska du verkligen prata om att leva i en bubbla?
Usch, behåll såna suggor för dig själv tack [emoji23]
[emoji1589]
Lät att döma bort något man aldrig gjort
Det tages tacksamt emot [emoji3][emoji108]
[emoji108][emoji108]
Hahahaha nä. iPhone 4 life
@220volt när dyker din P2 upp i köp och sälj? Typ söndag-måndag?
[emoji57][emoji57]
Kaktus
Den halvkonstiga snubben med brillor är rätt bra att hjälpa till med det mesta är min erfarenhet. [emoji3]
Snapchat 4 lyf
Jag överanvänder det som gör att man får stora ögon och stor mun [emoji23][emoji23][emoji23]
Det är för det finns väldigt roliga filter och då ser det ser väldigt roligt ut när man muppar sig. [emoji4]
Pensionär!
Här får jag nog flika in att Snapchat suger så in i helvete med batteri på iOS också. [emoji4] För närvarande ligger Snapchat på 41% av...
Typ [emoji16][emoji57]
[emoji3][emoji108]
Petar hellre ut ögonen med ett rostigt spett. Jag vill inte ha något med henne och hennes trippelhakor att göra [emoji3]
Godmorgon, idag är det FRRDAG @Rospigg
Den må vara liten men den luktar som en stor!
Du är inte modell för OLWs nya ostbågar då? Liten, krokig och full med ost [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Mjo, vet att det är vad du kallar den lille sure [emoji57]
Weapon of Mass Destruction? [emoji33][emoji33][emoji33]
Finns inget att tycka om hos mig såatteh [emoji23]
Hahahaha. Dog mycket [emoji23][emoji23][emoji23] Jag är fulare och fetare än dig min vän. Har dessutom noll självförtroende [emoji16]
Fördelen är om man har "the looks" [emoji16]
Always. [emoji846]
Vet ej och bryr mig ej. Skiter i det :D
Jag letar inte och har hittills inte snubblat på någon. :P
[emoji57][emoji23]
Noob! Back in the day satt man och flashade blackrose hboots på nexus one. [emoji13] minsta hickning i kommandotolken så var telefonen rökt [emoji3]
Har inte sagt att man inte kan trivas med sig själv. Bara att man inte på något sätt ska förespråka sin ohälsosamhet.
Vi är gjorda för att röra på oss och vara aktiva, inte låta kropparna bli jordglober i form men hon tycks inte riktigt dela samma åsikt... [emoji52]
Lyckades på nåt sätt få skärmskyddet under nageln häromdagen. [emoji52]
Jag sätter aldrig på skärmskydd själv. Det får brorsan fixa och skulle han inte vilja är jag hellre utan haha
Har för mig hon var en fetmaaktivist också. Jag är fet men inte fan skulle jag förespråka denna livstil. Det är inte hälsosamt vad man än försöker...
Tack, nu kommer jag få mardrömmar. [IMG]
Självförtroende? Känner igen det där ordet men jag har nog tappat bort det