Separera namn med ett kommatecken.
Swedroid, och dess medlemmar, är bra till mycket ;)
Ja, vissa har ju hittat körkortet i flingpaketet.
Jag tror att det går. Är inte säker, men det borde nog gå.
Mycket snyggt gjort! Snyggare än det ser ut nu :)
Håll tummarna så inget mer går sönder inom kort :innocent: Hah, tvärt om. JB är mycket nice! ICS lika så, men JB är goare/bättre/snyggare :)...
Det där verkar helt rätt. Vet inte vad problemet kan vara. Det jag däremot föreslår, som också är mycket bättre, är att du byter ROM till en...
Man får hoppas att de inte gör något igen. Hoppas också att ni hittar dem som gör detta.
Det är väl lagbrott att DDoS'a? Typ skadegörelse.
1. Skaffa en filhanterare som har root-access och kan ändra permissions, exempelvis Root Explorer. Den kostar, men det är värt det. Lägg apk-filen...
Var samma för mig igår, och i förrgår, osv. osv. Alright. Har ni någon aning om vilka det kan vara?
Jaså du :p Trodde det var en ordboksfelstavning, eller nåt ;D Edit: mannyb; bernard; varför funkar Swedroid knappt för mig? Får allt som oftast...
Rasbean? ;) Tapatalked with Galaxy Note
Jadå ;)
Tre och en halv :p Nä, usch. Aldrig mer. Fyfan så tråkigt! :neutral:
Som jag misstänkte; visste redan allt som sades på introduktionsutbildningen. :)
Ett ord: suck Tapatalked with Galaxy Note
Har hört det :/ Kan säkert redan allt som sägs där. :p
Sons of Anarchy S05E02 Denna episod var också mycket bra och spännande.
Haha :p -- Vid 17:00 så blir det att gå på introduktionsutbildning för att kunna övningsköra hemma. Tre och en halv timme :c
+1 Yayyy! Redan laddat ner den :D
Adolfs tredje bror hette Cdolf. *fniss* Tapatalked with Galaxy Note
Huh? Googlade men kom hit till Sandlådan :p Samma här :/ Låter mest troligt.
Och jag klagar på att alla klagar :>
Har inte hittat något speciellt om det.. Sorry :/
Haha, lol ;D
SSD ftw! Har 120GB-varianten, är inte missnöjd iaf :D När jag kommer hem sen så kan jag söka reda på vad den heter :) Edit: Nvm, hittade den:...
Grattis! Welcome to the club :) Kollade på True Blood näatan hela dagen igår ju :p Haha,fast det är värt det. ;) Finns en gammal tråd (runt...
Kies behövs väl för drivrutinerna? Tapatalked with Galaxy Note
Sorry då :cry: ;)
Okej. Har du ens Kies installerat? Det behövs.
True Blood S05E09 Mycket bra serie + episod!
Samsung Mobile USB Modem, GT-N7000, Samsung Mobile USB Composite Device, Samsung Android ADB Interface. Basically alla som jag hade som hette...
Ladda ner USBdeview och ta bort drivrutinerna för din Note. Därefter startar du om datorn och testar koppla mobilen igen. Det hjälpte för mig iaf.
Skitkass låt :p Tapatalked with Galaxy Note
Ja, usch. Så långtråkig att man inte ens kollade klart på den.
Alltså i bilden där uppe om SGS3 och iPhone 5 stod det "Group cast" men han trodde det stod "Ghost cast" ;)
Jaha, nu förstår jag :p Yes, nästan hela dagen.
Haha, min katt var nyss i mitt knä och sov :D
Draw something? Det använder jag också pennan till.
Vilken gullig katt :D