Separera namn med ett kommatecken.
Hjälp... Då är det illa o.O
Tjusigt värre!
Ångest och våndor :P Har jävligt dålig koll ärligt talat, finns ett par CB's hos Elgiganten men vet inte om de är något att ha :/
En smula va..? Om man inte kan få en billig begagnad [emoji23] Finns det inga vettiga alternativ på den svenska marknaden alltså? :/
En chromebook väl..? ELler de kanske inte är så tunna :P
Hah! U Korean! [emoji23]
Svenska funkar mycket riktigt nu, vet inte varför den gnällde om det tidigare. Vad jag menar är att jag har möjligheten att svara på SMS via...
Inte enligt vad min sa til mig när jag gjorde första set-up.. Fick ändra systemspråket på telefonen och allt :S Det kanske bara är jag som är dum...
Speak now hade varit smidigt om den förstått svenska [emoji23]
@indika att man kan redigera snabbsvar i telefonappen stämmer mycket riktigt, men det påverkar inte svaren som finns förprogrammerade i klockan...
Ska kika, återkommer :)
Precis! Dock är det varianten 200 som är kompatibla med just Supra Nitro :) [ATTACH]
Snabbsvar finns inte som valbar inställning märkligt nog, appen var första stället jag letade på :(
Vet bara att det ska komma, senast nu i slutet på Maj... (kanske?) Den kör AW 1.5 just nu :)
Hello. Lite skärmdumpar med telefonens batteriförbrukning skulle nog hjälpa för att kunna komma med förslag på vad det är som spökar. :)
@iterva har väl köpt en sån ganska nyss tror jag? :)
Köpte en Moto 360 2nd gen av Timpppa. Mycket trevlig och ordentlig säljare. Rekommenderas varmt!
Moto 360 verkar ju trevlig :) Lite störande att den inte stödjer svenska dock.. Och jag kan inte komma på hur man redigerar de förprogramerade...
Äsch då, jag bara jävlas sugartits ;)
Hihihi [emoji8]
Får nog plocka bort ett par länkar misstänker jag hehe.
Det spörs det! Ska hämta ut den om en stund tänkte jag :) Man lär väl skämmas över hur taniga underarmar man har om inget annat [emoji23]
Så var det ja, puh. Slog till på en 360 2nd gen i förrgår nämligen :D
Jag har ett par Supra, väldigt trevliga lurar för alla typer av musik. Dock är det värt att investera i ett par nya "kuddar" till dom från Comply,...
Gutt :) Säg nu inte att du har en Gear S3 till övers snart igen också för då gråter jag [emoji23]
Du säljer för mycket så de har portat dig [emoji23] Skämt åsido, skumt.. Tänkte att det kanske berodde på att du hade för många annonser uppe men...
Jag åt en hamburgare i förrgår och nu vill jag ha en till.. *suck*.
Dubbel QP <3. Men allt annat är BK bättre på tycker jag.. Max är bara överskattat.. Äter hellre Sibylla [emoji23]
Vad tycker du om Burger King då..? Eller Max?
Jag tror jag borde kolla på Red Dwarf [emoji23]
Där har vi mig i ett nötskal [emoji23]
Jag är rädd att jag inte vill använda annat än mitt Neo Hybrid [emoji23] Hum.. How do I prove this I wonder... KOLLA VAD MÅNGA LIKES JAG HAR!...
Du är king på att hjälpa mig hålla igång mitt problem att köpa alldeles för många skal till mobiler den saken är säker [emoji8]
YEEEEESSSSS! GIVE IT TO MEEEE....
Oh I'm sorry bby, så är det naturligtvis [emoji8]... Jisses det blir synd om folk här inne om jag blir mod. [emoji23] NEJ JAG SKULLE INTE BLI EN...
Du skrev fel. I fixed it :)
HAHAHAHAHA! @Honda Det är jag. Alla som säger annat ljuger.:cool:
Jag försökte stoppa honom! [emoji23] (Nej, det gjorde jag inte.) Men jag tryckte på report like a good little bee.
#KoreanHondaFailsAgain ;)
You're trolling me again, aren't you?