Separera namn med ett kommatecken.
Passar till ditt namn i alla fall ;)
Speltips: Prototype 2 Riktigt jäkla kul spel som ni måste testa :D
Sådär, quoteat ditt editerade inlägg istället :)
Mycket intressant video! Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Ja, det är också en lösning :) Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
Man kan, om man vill, ändra till högsta möjliga upplösningen men då tsr det längre tid att spara bilderna. Tar runt 15 sekunder mer än om man har...
Fått samma meddelande flera gånger :/ Soppa är heller inte speciellt gott ;)
Inte sommarplåga som jag plågat, men den har jag hört mycket: <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/ybYqfqHZQ0w"...
Jag kan faktiskt äta grönt :p T.ex. gurka, tomat, sallad, osv. osv. "Det gröna" måste vara kallt, eller åtminstone ljummet. Gillar inte...
Så länge man smusslar ner det så fint att han inte kan se det så kommer han äta det :p
Go for it! Who knows, du kanske vaknar upp imorgon och är $100,000 rikare :p Det gröna är farliga grejer. ;)
Googlade skivan, och den kom upp som torrent på småskumma sidor :p
Damn, googlade "MDS Patricks Nightdrive" och den första länken som kom upp var Sandlådan :p
Yes, men inte mycket jag kom ihåg av den.
Total Recall 7/10 Helt klart sevärd, riktigt bra film! «|Tapatalked|»
Apollo är väl bara någon slags musikspelare? Gällande teman, jag hade problem med att veta vad man skulle välja. Blev lite krångligt då det...
Will do.
Det enkla korta sättet: 1. Ladda ner Odin-versionen av någon kernel, exempelvis: Notecore, Speedmod, CF Root Kernel, eller också någon annan med...
Med ordlistan och det, ja. Men själva tangentbordet i sig utan någon ordkontroll eller liknande så är det väldigt bra!
Thumb keyboard «|Tapatalked|»
Aha, bra att veta tills nästa gång hårddisken går sönder :) Admit it, du hade också gjort så om du fått chansen. ;)
Dude, that's awesome.. :eek:
Och jag tycker brorsans S3'a är sjukt liten i jämförelse med min normalstora Note.
Ja, vill du däremot göra fabriksåterställning så måste du först flasha GB och sedan wipea. Sen flasha ICS igen :p
Ja, vadå då? xD
Yes, du har fattat rätt. Läs här också: http://www.xda-developers.com/android/temporary-cwm-zip-on-galaxy-note-found-as-a-cause-of-hard-bricks/...
Haha :) Det är bara att vänja sig. Tyckte först att min Note var lite för stor, men nu när jag vant mig så är alla andra smartphones för små :p
Gör det!
Om du har en filhanterare med rootåtkomst så ska du gå till: system/usr/bin/keyboard (Tror jag det var) och ändra i keyprint.xml. Scrolla ner...
+1 Mjukvaruknappar a` la galaxy nexus och tablets ska det vara :) «|Tapatalked|»
Yes, det stämmer. «|Tapatalked|»
Det är rätt! Fast bättre hade varit om Google slängt ut Apple från ALLA deras appar. Fast, en app hit eller dit gör nog ingen ledsen. Det...
Pröva detta: Inställningar -> Appar -> Alla -> Play Store -> Rensa data och Rensa cache. Hoppas det löser det :)
Snyggt ju! [IMG] Egentligen kvittar det väl hur man håller i skeden, bara man har bordsskick så kvittar väl det? :p
Uploada bilder på temat igen :P
Visst kan man det, men man tänker nog inte på att uppfatta ordet touch i namnet :p
Hahaha, exakt samma sak hände mig :p Trodde jag var körd, men tydligen var det touch-input på recovery :)
xD -- Hämtade mina hörlurar nyss. Ljudet är riktigt grymt, och de sitter riktigt grymt på huvudet också! :D
Vadå aldrig nöjd med någon ROM? :p 4chan och, eller, 9gag :) *shmack* *shmack* Kan driva en till vansinne :p «|Tapatalked|»
Rekommenderar inte Transformer Prime. De nyare Transformer-plattorna, i alla fall Infinityn, har värre I/O-problem än Primen. Du kan alltid kolla...